Hoi, ik heb een vip kaart van de bankgiro loterij. Ik kan gratis entree krijgen bij musea. Nu is er de actie tot 4 kaarten gratis bij 100 musea tot 5 september. Maar wat ik niet kan vinden: stel we gaan net zn vieren naar nemen en de dag erna net zn vieren naar het maritiem museum. Is dat elke keer dan 4 kaarten gratis tot 5 september ? Of kun je per vip kaart maar 1x deze actie gebruiken?
Ik heb nog geen kaartjes. Je kan online kijken welke musea aan de actie deelnemen en dan kun je via de website van het museum tijdslot reserveren en aangeven dat je vip loterij ticket hebt. ik neem aan dat je dan 4x moet invullen. En dat de actie bij het scannen van de pas is geactiveerd? Dus dan vraag ik mij af als ik de vip pas scan in nemo en dag erna in maritiem museum dat het gewoon nog via de actie loopt van : tot 5 september gratis entree voor 4 kaarten. Ik zie nergens terug dat je dan maar naar 1 museum kan. Al zak get wel gek zijn als je dan bv in 10 musea gratis naar binnen kan.
Je kan alle musea die aangesloten zijn gratis naar binnen. Dus idd kan je de ene dag naar nemo en de volgende dag naar het maritiem museum.
Volgens mij kan je gewoon meerdere keren van deze actie gebruik maken. Ik zag dit op de site staan: Hoe vaak kan ik de VIP-KAART gebruiken? U kunt de kaart zo vaak gebruiken als u wilt, met een maximum van één gebruik per dag per museum bij deelnemende musea. Bij de overige aanbieders kan dit verschillen.
Ja dat is top. Maar geldt die actie van 4 kaarten gratis dan ook iedere x? Dat vind ik dus niet terug
Ja, je kunt elk museum wat mee doet gratis bezoeken, wij zijn deze vakantie naar 6 verschillende musea al geweest en er staat er nog 1 gepland.
Ik heb vd week bij een museum zitten kijken, waar er maar 1 kaart gratis was. In tegenstelling tot Aviodrome. Niet overal kun je dus 4 kaarten gratis krijgen. Moet je op de website van het museum terug kunnen vinden.
Dus al 6x4 keer gratis wow? Dat is eigenlijk niet best voor de musea... maar wel voor onze portemonnee
De musea krijgen natuurlijk weer geld via de loterij dus uiteindelijk zal dat meer zijn dan de entree. Maar je kunt in principe gewoon overal naar toe, kan ook best zijn dat het er al wel meer dan 6 waren haha, zat net even te tellen en dacht hmm volgens mij zitten we al op meer. Maar dit is elk jaar een leuke actie, waar wij veel gebruik van maken