Ik zag via de bankgiroloterij dat je als je minimaal drie maanden meespeelt vier Eftelingkaarten krijgt. Wie heeft gebruik gemaakt van deze actie en zijn er addertjes onder het gras? Ik wil best drie maanden meespelen voor vier kaarten en daarna weer opzeggen. Lekker Hollands...
Volgens mij is die actie niet meer en is die al afgelopen en hadden ze daarna een actie met 2 kaarten. Maar geen adders hoor, na de eerste incasso krijg je de kaartjes toegestuurd en na 3 maand kun je weer opzeggen, efteling was een leuk uitje
Kort geleden dit nog gelezen daarover, dus ik begin er al niet aan: 'Bankgiro Loterij misleidt consumenten met 'gratis' Eftelingkaartjes' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Ik snap de misleiding niet helemaal? Als je van een loterij een brief in de bus krijgt met zo'n tekst dan kun je er toch vanuit gaan dat je dat niet zomaar gratis krijgt? Sowieso krijg je zoiets niet gratis natuurlijk. Maar misschien denk ik te logisch?
als je niet lid bent is dat logisch ja, maar als je wel lid bent denk je prijs te hebben. bij hun echte prijzen staat nml ook op de envelop : gefeliciteerd met u prijs.
Oke, dacht dat alleen de mensen die geen lid waren er 1 kregen. Nee dan begrijp ik de misleiding idd.
ik zie wel de actie van 2 efteling kaart voorbij komen. heb vorige week een brief van bankgiroloterij gekregen en deze ging volgens mij ook over 3 maanden lid en 2 eftelingkaarten.
Ze hebben nu op de website actie staan met 2 dierentuinkaartjes dus efteling zal echt afgelopen zijn. Sws was de actie al redelijk vlot over gegaan naar 2 kaartjes ipv 4 .
Actie is er nog wel: https://winnen.bankgiroloterij.nl/efteling2/speel-mee.htm loopt tot 31 juli maar inderdaad maar 2 kaartjes.
https://klantenservice.postcodeloterij.nl/app/answers/detail/a_id/4254/~/heeft-u-bij-uw-winnaarsbrief-een-flyer-van-de-bankgiro-loterij-ontvangen%3F
Deze actie is volgens mij alleen als je bij de postcodeloterij iets gewonnen had en een winnaarsbrief hebt gekregen. Dat staat tenminste op die pagina. De brief die gewoon thuis is bezorgd was volgens mij alleen voor 2 kaartjes. Denk dat die 4 kaartjes een extraatje was voor winnaars van de postcodeloterij.
Ik heb al 3 x een actie meegedaan 1x 2 kaartjes voor royal beach concert 1x cadeau bon van de hema van 25 euro 1x 2 kaarten van ouwehands en 2 dvd s Moest toen 2x 1 maand lid zijn en 1x 3 maanden lid. Zodra ik de kaarten had meteen opgezegd. Nooit problemen mee gehad. 1x nog een appeltaart gewonnen. 1x rituals handverzorging gewonnen. 1x dvd gewonnen en 1x 12.50 gewonnen Oftewel tot nu toe winst