Bankhoezen

Discussie in 'De lounge' gestart door Fleur1, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    We hebben een heerlijke bank staan maar hij word wat lelijk kwa stof maar zit nog zo lekker dat we hem ook niet weg willen doen. Ik ben opzoek naar hoezen die je over je bank kan doen en die redelik te betalen zijn.
    Wie weet waar ze te koop zijn?

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

volgens mij verkoopt Ikea verschillende hoezen, alleen weet ik niet of die universeel zijn qua maat enzo
    succes!

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Die van de ikea passen hier niet om

4. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Shit hé, weet dat ze ze hier overal hebben, en ook in de wehkamp-achtige gidsen enzo (eindelijk een keer iets wat ze hier WEL hebben en in NL niet ;) ) Kan wel even kijken voor je of ze ook naar het buitenland sturen....

5. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Zie dat La Redoute in de EU levert, je franse BTW gaat er vanaf, en je betaalt 5€ suppl + 5% van de prijs vh artikel, als ik alles goed begrepen heb...maar volgens mij is dat wel te doen, hoes is niet zo zwaar...Hebben redelijk wat keus... Anders misschien Marktplaats of e-bay?

6. Niet meer actief

leenbakker? kwantum?

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wij hebben toevallig 2 weken geleden grand foulards (zo heet dat toch) gekocht bij de aldi voor over onze banken. Die werden ook wat lelijk, en er kwamen wat krabbeltjes/scheurtjes in van de honden.
    Die dingen kostten daar toen €12,99 stuk. Kwaliteit is misschien niet heel erg super, maar ik vind het beter dan een bank met scheurtjes, die alleen maar erger worden als je er niks over heen doet.
    Ik weet niet of ze ze nog hebben bij de aldi, maar voor dat geld vind ik het het proberen waard.
    Anders bij leen bakker, kwantum, wehkamp... Ze zijn daar wel wat duurder, maar dan heb je waarschijnlijk wel beter kwaliteit.

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wij hebben toevallig 2 weken geleden grand foulards (zo heet dat toch) gekocht bij de aldi voor over onze banken. Die werden ook wat lelijk, en er kwamen wat krabbeltjes/scheurtjes in van de honden.
    Die dingen kostten daar toen €12,99 stuk. Kwaliteit is misschien niet heel erg super, maar ik vind het beter dan een bank met scheurtjes, die alleen maar erger worden als je er niks over heen doet.
    Ik weet niet of ze ze nog hebben bij de aldi, maar voor dat geld vind ik het het proberen waard.
    Anders bij leen bakker, kwantum, wehkamp... Ze zijn daar wel wat duurder, maar dan heb je waarschijnlijk wel beter kwaliteit.

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wij hebben 2 plaids bij de ikea gekocht en aan elkaar genaaid netjes op de bank gelegd en om de leuningen en zo omgevwouen en vast gezet met een veiligheids speld , het bevalt prima !

L.sybje

10. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    De mijne komen van de wehkamp! Ze waren wel prijzig! Maar ze zijn dan ook echt heel erg mooi! Ze gaan hier bij ons meestal een jaar of 3 mee!

Deel Deze Pagina