pfff eng zeg! ik heb de laatste tijd ook veel gepind, en let wel altijd op of niemand mee kijkt, maar zo'n klein cameraatje is natuurlijk zo geplaatst met al die techniek tegenwoordig. bah eng zeg. trouwens ook een beetje oppassen met door de telefoon informatie geven, want dat schoot me ook nog even door het hoofd toen ik dit topic las, dat ze niet allerlei informatie lospeuteren met zo'n verhaal en op die manier aan bankgegevens kunnen komen.... heel veel succes ermee, hoop dat het geld gauw terug gestort wordt!
Bosi333: dat was op winkelcentrum Keizerslanden. Inmiddels zijn natuurlijk allang maatregelen genomen denk ik. Het ging om circa 10 slachtoffers. Groetjes Suusje
ik ga het ff vragen aan mijn mannetje.. die werkt bij de abn... misschien dat hij al wat gehoord heeft!
Ik heb daar vorige week nog gepind, Nou ja er is niks van mijn rekening gehaald, dus ik neem aan dat het toen al verholpen was. Hoop ik,
het blijkt dat dit best vaak voorkomt.. echt erg he.. je geld is nergens meer veilig lijkt wel! maar wel netjes dat je toch je geld terug krijgt!