Pffffff.... Vermoeiend hoor dit! Even mijn frustratie uiten!!! Ik heb eind mei wat kleding besteld bij een webshop: drie shirts en twee broekjes. Het begon er al mee dat er op de site staat dat er binnen twee dagen geleverd wordt, en dat ik mijn spullen een week later pas had. Maar goed, dat vind ik nog niet eens zo heel erg. Twee shirts goed ontvangen, en een broekje. Het andere broekje in de verkeerde maat en het derde shirt zat gewoon niet bij de levering. Ik mailen... Na ruim een week reactie: het broekje in de verkeerde maat was een foutje, en het shirt had ze niet meer in die maat, maar wel in een andere maat. Of ik het broekje retour wilde sturen en dan zou ik de juiste spullen krijgen. Ik heb nu een maand geleden het broekje retour gestuurd, en tot op vandaag niets ontvangen. Meerdere mailtjes gestuurd, berichten via de website... Vorige week stuurde ze een mailtje terug dat ze het geld terug zou storten en tot op de dag van vandaag nog steeds niet ontvangen: geen geld en geen kleding. Wat kan ik nog doen? Ik heb alleen een mailadres en een postadres. De webshop heeft verder facebook en twitter. Mailtjes reageert ze sporadisch op. Het gaat om 25 euro...
Je hebt een klachtensite, heet zoiets als kukeleku (zal wel met q's geschreven zijn) Daar kan je dus een klacht neerzetten en dan reageren bedrijven ineens wel. Anders komt hun naam slecht in beeld Mijn man had dat nl met The phonehouse. Succes!
Bedankt voor de tip! Ik heb net maar de stoute schoenen aangetrokken en een klaagbericht op de facebooksite van de webshop gezet. Wat schetst mijn verbazing? Ineens binnen 10 minuten antwoord! Zij zegt dat ze het geld een week geleden heeft overgemaakt... Ik word nu een beetje bang voor een welles-nietes-spelletje. Wordt vervolgd dus.
maar even vragen of ze het juiste bankrekening nummer wel heeft gebruikt. Een typfout is snel gemaakt..
@Lexie74: heb ik gedaan, maar nu reageert ze weer niet... Het zou ook heel goed kunnen dat ze een typfout heeft gemaakt natuurlijk. Ze heeft immers ook de halve bestelling in eerste instantie fout verstuurd, dus zo zorgvuldig is ze blijkbaar niet....
o wat slecht hey! heeft zij een webwinkelkeurmerk op haar site staan? als dat zo is kan je daarheen mailen en raakt ze het keurmerk kwijt... kan je ook nog over beginnen.... echt heel slecht!
@mora27: nee, geen webwinkelkeurmerk helaas... Het is ook maar een klein winkeltje. @Smits: dat is wel een goede, ja. Ik wilde anders ook wel (geanonimiseerd) haar mijn afschriften sturen om aan te tonen dat ik echt niets gekregen heb. Maar inderdaad, zij is in gebreke, dus dan mag zij bewijzen dat zij het gestort heeft.
he wat vervelend zeg!! ik vind dat zo dom van die webshops, service is juist hoe je klanten bind, wedden dat jij nooit meer terugkomt. Ik had van de week iemand die had een boxzak kapot, man dat hoef ik geeneens te zien ze krijgt gewoon een nieuwe, zsm zodat de klant er zo min mogelijk last van heeft. Foutje kan altijd het gaat erom hoe je hem oplost denk ik in dit geval dus niet zo erg prettig
@Isademi: ja, vind ik ook heel dom! Het 'probleem' is alleen dat ze de winkel aan het afbouwen is (dat schrijft ze ook op haar twitter). Ze wil alles verkopen, en de spullen staan ook voor bodemprijzen op de website. Dus ja, klantenbinding is volgens mij op dit moment niet haar grootste zorg: ze wil er gewoon vanaf.
Mag je de link of naam hier niet plaatsen? Zo weet iedereen dat ze daar niet moeten kopen ( net als dat woezel en pip topic)