Superslechte service...

Discussie in 'De lounge' gestart door Lindangel, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Pffffff.... Vermoeiend hoor dit!

Even mijn frustratie uiten!!!

Ik heb eind mei wat kleding besteld bij een webshop: drie shirts en twee broekjes.

Het begon er al mee dat er op de site staat dat er binnen twee dagen geleverd wordt, en dat ik mijn spullen een week later pas had. Maar goed, dat vind ik nog niet eens zo heel erg.

Twee shirts goed ontvangen, en een broekje.

Het andere broekje in de verkeerde maat en het derde shirt zat gewoon niet bij de levering.

Ik mailen... Na ruim een week reactie: het broekje in de verkeerde maat was een foutje, en het shirt had ze niet meer in die maat, maar wel in een andere maat. Of ik het broekje retour wilde sturen en dan zou ik de juiste spullen krijgen.

Ik heb nu een maand geleden het broekje retour gestuurd, en tot op vandaag niets ontvangen. Meerdere mailtjes gestuurd, berichten via de website... Vorige week stuurde ze een mailtje terug dat ze het geld terug zou storten en tot op de dag van vandaag nog steeds niet ontvangen: geen geld en geen kleding.

Wat kan ik nog doen? Ik heb alleen een mailadres en een postadres. De webshop heeft verder facebook en twitter. Mailtjes reageert ze sporadisch op. Het gaat om 25 euro...

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Je hebt een klachtensite, heet zoiets als kukeleku (zal wel met q's geschreven zijn)
    Daar kan je dus een klacht neerzetten en dan reageren bedrijven ineens wel. Anders komt hun naam slecht in beeld ;)

Mijn man had dat nl met The phonehouse.

Succes!

3. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Bedankt voor de tip!

Ik heb net maar de stoute schoenen aangetrokken en een klaagbericht op de facebooksite van de webshop gezet.

Wat schetst mijn verbazing? Ineens binnen 10 minuten antwoord! Zij zegt dat ze het geld een week geleden heeft overgemaakt... Ik word nu een beetje bang voor een welles-nietes-spelletje.

Wordt vervolgd dus.

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ben benieuwd !

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    maar even vragen of ze het juiste bankrekening nummer wel heeft gebruikt. Een typfout is snel gemaakt..

6. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @Lexie74: heb ik gedaan, maar nu reageert ze weer niet...

Het zou ook heel goed kunnen dat ze een typfout heeft gemaakt natuurlijk. Ze heeft immers ook de halve bestelling in eerste instantie fout verstuurd, dus zo zorgvuldig is ze blijkbaar niet....

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    o wat slecht hey! heeft zij een webwinkelkeurmerk op haar site staan? als dat zo is kan je daarheen mailen en raakt ze het keurmerk kwijt... kan je ook nog over beginnen.... echt heel slecht!

8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    laat haar maar aantonen dat ze het geld gestort heeft d.m.v een afschrift.

9. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @mora27: nee, geen webwinkelkeurmerk helaas... Het is ook maar een klein winkeltje.

@Smits: dat is wel een goede, ja. Ik wilde anders ook wel (geanonimiseerd) haar mijn afschriften sturen om aan te tonen dat ik echt niets gekregen heb. Maar inderdaad, zij is in gebreke, dus dan mag zij bewijzen dat zij het gestort heeft.

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    he wat vervelend zeg!! ik vind dat zo dom van die webshops, service is juist hoe je klanten bind, wedden dat jij nooit meer terugkomt.

Ik had van de week iemand die had een boxzak kapot, man dat hoef ik geeneens te zien ze krijgt gewoon een nieuwe, zsm zodat de klant er zo min mogelijk last van heeft.

Foutje kan altijd het gaat erom hoe je hem oplost denk ik in dit geval dus niet zo erg prettig ;)

11. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @Isademi: ja, vind ik ook heel dom!
    Het 'probleem' is alleen dat ze de winkel aan het afbouwen is (dat schrijft ze ook op haar twitter). Ze wil alles verkopen, en de spullen staan ook voor bodemprijzen op de website. Dus ja, klantenbinding is volgens mij op dit moment niet haar grootste zorg: ze wil er gewoon vanaf.

12. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Mag je de link of naam hier niet plaatsen? Zo weet iedereen dat ze daar niet moeten kopen ( net als dat woezel en pip topic)

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Woezel en pip webshop? Wil daar net gaan bestellen namelijk

14. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651