wie bekend met Pro assist ? ( telefoon verzekering)

Discussie in 'De lounge' gestart door Memories, 26 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Memories

    Memories Niet meer actief

    mijn telefoon is laatst stuk gevallen , gelukkig ben ik verzekerd dus ik belde de verzekering en binnen 4 uur stonden ze voor de deur met een leen toestel en namen ze mijn kapotte mee.
    nou vroeg ik me eigenlijk af hoelang de reparatie gaat duren . ik lees op internet hele vervelende berichten dat sommige mensen 10 weken moesten wachten, niet goed geholpen worden enz. iemand ervaring ??
     
  2. Marijke1982

    Marijke1982 Niet meer actief

    Ik moest altijd zo'n 3 weken wachten, nooit langer
     
  3. Roxyroxx

    Roxyroxx Niet meer actief

    Ik had eerst ook verzekering bij pro-assist. Was er erg tevreden over. Mijn telefoon werkte niet meer en binnen 2 weken een nieuw toestel gekregen, nadat ik in de tussentijd gewoon een prima leentoestel had!
     
  4. Floortje27

    Floortje27 Fanatiek lid

    26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde! Altijd goed en snel geregeld.
     
  5. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik heb een hele tijd een telefoonverzekering daar gehad. In het begin duurde het idd erg lang voordat je je toestel terug kreeg, maar de laatste jaren zijn ze veel sneller geworden!
     
  6. Memories

    Memories Niet meer actief

    Dat is wel fijn om te horen al vind ik 3.weken nog erg lang haha
    mijn man kon zijne na een dag alweer ophalen.

    ik zou een.gelijknamig leen toestel krijgen maar kreeg een toestel uit het jaar 0.
    gekukkig had een vriend van me de samsung s1 nog liggen.

    naja afwachten.dan ben ieder geval blij met de goede ervaringen
     
  7. Roxyroxx

    Roxyroxx Niet meer actief

    Hmm, ik zou wel even achter je leentoestel aangaan... Want in mijn voorwaarden stond dat ik een gelijkwaardig toestel moest krijgen, had ook vooral te maken met het feit dat ik een microsim had, die kon niet in oud toestel...
     
  8. Memories

    Memories Niet meer actief

    nee idd gelukkig hadden wij zn vergroter liggen die ook in de s1 moet .
    ik kon eerst ook niet inloggen maar nu wel en zie dat me toestel is aangekomen en voor reparatie is aangemeld.

    ik schrok wel een beetje van alle negatieve publiciteit die op internet staan over ze .

    daarom dacht ik vraag het nier nog even maar gelukkig zijn er ook nog positieve reacties
     
  9. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik kreeg meteen een nieuw toestel zelfs! Maar Apple repareert geloof ik niet meer..
     
  10. Pluis81

    Pluis81 VIP lid

    16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hier al meerdere keren een kapotte iPhone laten ophalen door ProAssist. Wij vinden het altijd vrij lang duren en zijn ook niet echt te spreken over de leentoestellen. Deze vinden wij niet overeen komen met het ingeleverde toestel,wat wel de belofte is. Wel zijn ze erg snel met ophalen (dezelfde dag nog) en komt het toestel altijd keurig netjes terug.
     
  11. Pluis81

    Pluis81 VIP lid

    16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hier al meerdere keren een kapotte iPhone laten ophalen door ProAssist. Wij vinden het altijd vrij lang duren en zijn ook niet echt te spreken over de leentoestellen. Deze vinden wij niet overeen komen met het ingeleverde toestel,wat wel de belofte is. Wel zijn ze erg snel met ophalen (dezelfde dag nog) en komt het toestel altijd keurig netjes terug.
    Ik weet niet of het voor iedere verzekering geldt maar hou er rekening mee dat je een eigen risico hebt. Bij ons was dat €40.
     
  12. Memories

    Memories Niet meer actief


    ja stom he van dat leen toestel.
    nou ik ben benieuwd hoelang het gaat duren.
    mijn man bracht zijne naar vodafone en de volgende dag kon hij hem weer ophalen.
    ik zit dan bij tmobile en verzekerd bij pro assist.

    Statushistorie
    26-11-2013 18:17
    Uw toestel is ontvangen door ProAssist
    26-11-2013 18:16
    Uw toestel is verzonden naar ProAssist
    26-11-2013 18:16
    Uw toestel is aangemeld voor reparatie

    dat is de status :) hij is in ieder geval aangekomen
     
  13. Sammie88

    Sammie88 VIP lid

    12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hier slechte ervaring 1x 12 weken en 1x 13 weken. Was dus langer mijn telefoon kwijt dan dat ik hem had..was trouwens toen een iphone.
     
  14. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo te lezen heb ik geluk dat ik direct een nieuw toestel kreeg...
     
  15. Memories

    Memories Niet meer actief

    13 weken, jeetje dan zou ik echt kwaad wezen :O
    jeetje dan had ik echt voor hun deur gestaan .. HIERRRR met mn telefoon.
    oelewappers.

    wat doen ze dan met je telefoon? observeren ofzo ? :)
    scherm maken is nog geen 4 u werk..
     
  16. masami

    masami Fanatiek lid

    27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    hier 3 weken weg, wel een eigen risico van 30 euro.
     
  17. Memories

    Memories Niet meer actief

    Ja van de eigen risico wist ik.
    ik lees dat over het algemeen de iphones zo lang duren.
     
  18. Jo85

    Jo85 Niet meer actief

    Mijn vriend heeft ook zijn telefoon verzekerd bij proassist.
    De laatste keer dat hij gerepareerd moest worden duurde het ruim 4 weken en heg leen toestel was echt prut.
    Klacht ingediend over het toestel maar hadden ze geen acht op. Dus uiteindelijk heeft hij zelf maar een goedkopere smartphone gekocht aangezien hij dit wel nodig heeft ivm de zaak.
    Na 3 weken belden ze dat de telefoon niet meer gemaakt kon worden (joh dat had iedereen kunnen bedenken nadat je de telefoon zag)
    Er werd een bestelling uit gedaan voor een note 1 maar die werd niet meer gemaakt dus werd het een note 2. Prima bestel dan direct de 2 maar tochnwerd eerst de 1 besteld en nog 2 weken later belden ze weer dat er nu de note 2 besteld ging worden al met al had hij pas na 7 weken een nieuwe telefoon.

    Je kan je dus voorstellen dat wij niet erg tevreden zijn.
     
  19. Memories

    Memories Niet meer actief

    jeetje dat zijn geen goede zaken inderdaad zeg..

    ze beloven inderdaad een goed en vergelijkbaar leen toestel , maar deze kwam daar echt niet bij in de buurt
    een of andere habiedabie blackberry achtig iets..
     
  20. Memories

    Memories Niet meer actief

    keek net bij de status en staat nog steeds t zelfde
    dus nog niet naar de reparateur ofzo ..
    langzaamerds :p
     

Deel Deze Pagina