mijn telefoon is laatst stuk gevallen , gelukkig ben ik verzekerd dus ik belde de verzekering en binnen 4 uur stonden ze voor de deur met een leen toestel en namen ze mijn kapotte mee. nou vroeg ik me eigenlijk af hoelang de reparatie gaat duren . ik lees op internet hele vervelende berichten dat sommige mensen 10 weken moesten wachten, niet goed geholpen worden enz. iemand ervaring ??
Ik had eerst ook verzekering bij pro-assist. Was er erg tevreden over. Mijn telefoon werkte niet meer en binnen 2 weken een nieuw toestel gekregen, nadat ik in de tussentijd gewoon een prima leentoestel had!
Ik heb een hele tijd een telefoonverzekering daar gehad. In het begin duurde het idd erg lang voordat je je toestel terug kreeg, maar de laatste jaren zijn ze veel sneller geworden!
Dat is wel fijn om te horen al vind ik 3.weken nog erg lang haha mijn man kon zijne na een dag alweer ophalen. ik zou een.gelijknamig leen toestel krijgen maar kreeg een toestel uit het jaar 0. gekukkig had een vriend van me de samsung s1 nog liggen. naja afwachten.dan ben ieder geval blij met de goede ervaringen
Hmm, ik zou wel even achter je leentoestel aangaan... Want in mijn voorwaarden stond dat ik een gelijkwaardig toestel moest krijgen, had ook vooral te maken met het feit dat ik een microsim had, die kon niet in oud toestel...
nee idd gelukkig hadden wij zn vergroter liggen die ook in de s1 moet . ik kon eerst ook niet inloggen maar nu wel en zie dat me toestel is aangekomen en voor reparatie is aangemeld. ik schrok wel een beetje van alle negatieve publiciteit die op internet staan over ze . daarom dacht ik vraag het nier nog even maar gelukkig zijn er ook nog positieve reacties
Hier al meerdere keren een kapotte iPhone laten ophalen door ProAssist. Wij vinden het altijd vrij lang duren en zijn ook niet echt te spreken over de leentoestellen. Deze vinden wij niet overeen komen met het ingeleverde toestel,wat wel de belofte is. Wel zijn ze erg snel met ophalen (dezelfde dag nog) en komt het toestel altijd keurig netjes terug.
Hier al meerdere keren een kapotte iPhone laten ophalen door ProAssist. Wij vinden het altijd vrij lang duren en zijn ook niet echt te spreken over de leentoestellen. Deze vinden wij niet overeen komen met het ingeleverde toestel,wat wel de belofte is. Wel zijn ze erg snel met ophalen (dezelfde dag nog) en komt het toestel altijd keurig netjes terug. Ik weet niet of het voor iedere verzekering geldt maar hou er rekening mee dat je een eigen risico hebt. Bij ons was dat 40.
ja stom he van dat leen toestel. nou ik ben benieuwd hoelang het gaat duren. mijn man bracht zijne naar vodafone en de volgende dag kon hij hem weer ophalen. ik zit dan bij tmobile en verzekerd bij pro assist. Statushistorie 26-11-2013 18:17 Uw toestel is ontvangen door ProAssist 26-11-2013 18:16 Uw toestel is verzonden naar ProAssist 26-11-2013 18:16 Uw toestel is aangemeld voor reparatie dat is de status hij is in ieder geval aangekomen
Hier slechte ervaring 1x 12 weken en 1x 13 weken. Was dus langer mijn telefoon kwijt dan dat ik hem had..was trouwens toen een iphone.
13 weken, jeetje dan zou ik echt kwaad wezen :O jeetje dan had ik echt voor hun deur gestaan .. HIERRRR met mn telefoon. oelewappers. wat doen ze dan met je telefoon? observeren ofzo ? scherm maken is nog geen 4 u werk..
Mijn vriend heeft ook zijn telefoon verzekerd bij proassist. De laatste keer dat hij gerepareerd moest worden duurde het ruim 4 weken en heg leen toestel was echt prut. Klacht ingediend over het toestel maar hadden ze geen acht op. Dus uiteindelijk heeft hij zelf maar een goedkopere smartphone gekocht aangezien hij dit wel nodig heeft ivm de zaak. Na 3 weken belden ze dat de telefoon niet meer gemaakt kon worden (joh dat had iedereen kunnen bedenken nadat je de telefoon zag) Er werd een bestelling uit gedaan voor een note 1 maar die werd niet meer gemaakt dus werd het een note 2. Prima bestel dan direct de 2 maar tochnwerd eerst de 1 besteld en nog 2 weken later belden ze weer dat er nu de note 2 besteld ging worden al met al had hij pas na 7 weken een nieuwe telefoon. Je kan je dus voorstellen dat wij niet erg tevreden zijn.
jeetje dat zijn geen goede zaken inderdaad zeg.. ze beloven inderdaad een goed en vergelijkbaar leen toestel , maar deze kwam daar echt niet bij in de buurt een of andere habiedabie blackberry achtig iets..
keek net bij de status en staat nog steeds t zelfde dus nog niet naar de reparateur ofzo .. langzaamerds