Mijn bankrekening heb ik van af mijn 12 de het was ook een spaarrekening daar na over gezet naar mijn prive rekening al met al heb ik dit nummer al 27 jaar. Wel elke keer een andere bank Begon met de verenigd spaar bank Daarna de namen weet ik niet meer maar na Fortis werd het Abn. Nummer dus altijd het zelfde bank is al een aantal keren veranderd. Abn bevalt mij tot nu toe prima.
Hier ING en ABN. Ik vind ING ideaal. Makkelijk internetbankieren, snel overgeboekt. Abn vind ik daar in tegen erg langzaam.
Wij zijn bij de ABN. Van huis uit zelf bij de Rabobank en man bij de Postbank (nu ING). Bij de Rabobank hebben we destijds een oriënterend hypotheekgesprek gehad en daar zijn we toch zó raar behandeld! Vervolgens een klacht ingediend en alles weggehaald bij de Rabo. Omdat ik niet naar de ING wilde (vind hun internetbankieren erg onoverzichtelijk) hebben we gewoon een bank geprikt en daar zijn we nog steeds erg tevreden over, de ABN. Nooit problemen, nooit storingen. Hypotheek overigens via een tussenpersoon bij de Florius.