ik heb bij de rabobank gezeten en vondt dat een hele slecht bank. zat er samen met me ex en die zijn moeder was overleden.en hun kregen gewoon de oproep of mevrouw even langs kwam om haar pasje op te haken en hantekening te zetten.wij gebeld dat ze over leden is willen acte zien snap ik wij acte brengen dachten geregeld hebben paar maanden daarna weer gebeld wil me vrouw even langs komen voor pasje en hantkenen. en dit heeft zich drie keer herhaald. toen ging de relatie met me ex stuk en moet de gezamelijke rekening op gedoekt worden. dat kon ik alleen vindt ik slecht zaak ik kon dus zo alles op mijn rekening zetten. en hij had een ander rekening aan onze gezamelijke rekenning gekopeld zodat hij die met inet baknier kon zien.die kon ik ook leeg halen. en krijg nog steeds zijn rekenings afschriften nou echt heel slecht. wij ziten met gezamelijk bij de abn zit ik al vanaf me geboorte. mijn prive rekening zit daar ook. me vriend ze prive rekenign is bij de postbank. en ik heb een spaar rekening van me opa en oma bij de ing allemaal goede bankten mijn tip is zo ie zo bij twee banken te zitten. want als de ene bank dan stooring heb kan je met de ander wel pinen. heb ik met me moeder gehad bij de ikea. erg prettig twee banken hebben me ouders ook. sorrt voor het lange verhaal
Wij zitten ook bij de rabo. We zijn overgestapt vanuit de ABN omdat hun aanpak ons niet beviel. Veel te zakelijk en wij zijn blijkbaar niet interessant met middeninkomst... We hebben wel alles lopen bij de rabo, hypotheek, verzekeringen, betaalrekening en 2 spaarrekeningen. Toen we voor Ymke een rekening gingen openen kregen we ook super advied en hebben dus een heel andere rekening dan de regenboog rekening. Ze noemden ons ook goede klanten, nou dan ben ik al happy. Voor ons nooit meer wat anders!
Sinds 2006 is het voor de rabobank mogelijk om bij een andere rabobank te kijken wat je daar hebt lopen. Als jij bv je rekening in Den Bosch hebt en je hebt ook iets in Eindhoven, kunnen ze wel bij elkaar kijken wat je hebt. Toen ik in 2006 wegging bij de Rabobank was dat net nieuw. Klanten mochten dat ivm privacy wetgeving ook niet weten.
Ik zit zelf bij de Abn en het enige wat me ontzettend dwars zit, zijn de valutadatums. Als ik op dag 1 geld stort, staat het er met valutadatum pas op dag 2 op. Maar als ik vervolgens op dag 1 geld overmaak naar een ander, wordt het met valutadatum op dag 0 afgeschreven. Zo kan het dus makkelijk voorkomen dat je feitelijk een eind rood komt te staan, terwijl je denkt dat je voldoende saldo hebt.
Rabobank en abn , beiden zijn oke , nooit geen problemen gehad .. overal ligt wel een kantoor en de pasjes functioneren ook prima , en wat geld overmaken en telebankieren betreft ook geen klachten
Wij hebben Rabo en ING Vroeger zat ik bij de ABN ik kwam daar op het kantoor, toen hadden ze nog geen pinautomaat. En die vrouw achter de balie vroeg; komt u hier geld halen? Ik zei; dat zou wel makkelijk zijn ja. Wat een muts. Ook had ik een keer allemaal kleingeld gespaard en had ik (als kind) alle stuivers, dubbeltjes, kwartjes samengebonden met plakband. Nou toen ik het wou storten op m'n rekening en die vrouw achter de balie al het geld moest losknippen, was ze niet blij. Het enige leuke was dat ik met een prijsvraag over pinautomaten 150 gulden had gewonnen.
Wij zijn 5 jr gelden overgestapt ven de Rabo naar de Abn!Ik ben erg tevreden over de Abn.Wij hebben ook al onze verzekeringen bij de Abn lopen.Wat betrefd de betalingen voor pasjes en dergelijke dat zal je bij iedere bank wel hebben.