Op 5 mei heb ik bij hun online een foto op canvas besteld. Dit omdat mijn man en ik afgelopen 6 mei 10 jaar samen waren. Ik wist natuurlijk ook wel dat hij nooit op 6 mei zou aankomen. Duurde volgens de website max. 5 dagen. Je krijgt er dan wel een mooie link bij waarbij je je bestelling kan volgen. Wat een bagger zeg! Ik bestel werkelijk nooit meer wat bij Kruidvat! De vermoedelijke bezorg datum stond op 11 mei. Maar mijn bestelling was nog niet eens verzonden. Gisteren 14 mei een mailtje naar kruidvat gestuurt waar mijn bestelling blijft. Krijg niet eens netjes een mailtje terug met een exuses ofzo voor het lange wachten. Wel was mijn online bestelling bij gewerkt. Het pijltje stond nu voorbij het "verzenden naar Tpg" Maar de vermoedelijke bezorgdatum as ook verschoven naar 16 mei Nu kijk ik net en is de vermoedelijke bezorg datum 17 mei geworden Ga ik mijn product nog ooit krijgen? Dit is gewoon waardeloos! Is niet eens zo super goedkoop, maar dan ook nog zo'n beroerde levering! Kan er verder nog weinig aan doen...maar moest het echt even kwijt zeg...pfff
Hoi Linda, Ik kan me die frustraties wel voorstellen. Wat een domper, zeg. Ik hoop wel dat het de moeite waard is en dat het is wat je verwacht, anders is het helemaal balen (en dat is nog zacht uitgedrukt). Groetjes, Maine
Ach, wat fotobestellingen betreft, heb ik het helemaal gehad met dat k#tKruidvat. Ik kreeg eens alles weken te laat in verkeerde maten. Kreeg nog 1 lullig mailtje terug met standaard antwoorden, toen ik een klacht indiende en vervolgens antwoordden ze gewoon nooit meer. Dus foto's bestel ik nooit meer, dankzij de waardeloze klantenservice van het Kruidvat.
Ok...dan weet ik dus waar ik ze NIET ga bestellen. Ik heb een aantal tekeningen van mezelf die ik zelf bij erge uitzondering erg mooi vind (meestal vind ik t ok en gil de rest...nu sta ik perplex van heb ik dat gemaakt en vindt de rest t wel ok ). En die wilde ik dus als de financien weer wat rustig geworden zijn (lees: als we alle spullen voor de baby binnen hebben en mn vriend mn man geworden is...EN hij vast werkt bij zn nieuwe werkgever) laten afdrukken op canvas ofzo. Ben er nog niet helemaal over uit hoe of wat ik er mee wil....en vooral waar die dan komt te hangen. Maar als t zo gaat bij t kruidvat dan laat maar..ga ik wel opzoek naar n andere. Zijn er tenslotte genoeg die dit aanbieden tegenwoordig. En voor jullie erg balen dat t zo moet gaan. Kom je ook pas achter als je daadwerkelijk met ze in zee gaat natuurlijk Hopelijk houden ze zich nu aan de 17e en is het iig nog naar je zin. Dan is het iig nog wat.
ik vind de service online niet alleen erg ik vind het in de winkel ook bar en bar slecht, mij hemel er staan soms meiden en jongens in die helemaal niets weten, als je ze dan vraagt over bv een creme ofzo dan staan ze je echt zo aan te kijken van huh waar hebje het over..... Weet je waar ze pas goed zijn bij de Etos, jammer dat ze daar geen foto service hebben, maar als ik dit zo weer lees weet ik echt zeker dat ik nooit meer foto's zal bestellen bij Kruidvat...
Helemaal mee eens. Ze staan vaak al met zo'n ongeïntereerde kop achter die kassa. Een keer kocht ik babyneusspray. Vraagt die meid of ik bekend ben met het product en alles weet over het gebruik. Ik antwoord dat het me niet zo moeilijk lijkt, maar dat ze dan maar eens moet vertellen wat ik over het product moet weten. Euh...ja, ach, je moet het gewoon normaal gebruiken, er valt niets over te vertellen ](*,) .
echt een aanrader voor foto op canvas is www.herinneringenoplinnen.nl goedkoop en super mooi en ze leveren binnen een week! wij hebben zelf 2 canvas doeken van hun in de woonkamer hangen....super mooi hoor
@Liesje76: Wat een supersite zeg! Als ik dat geweten had dan had ik sowieso niet bij kruidvat besteld. Ik heb nu 30 euro betaald voor 30x40, had voor dat bedrag een 50x70 kunnen hebben. Vind het wel een groot verschil zeg. Het is trouwens een foto van onze kinderen die ik af heb laten drukken
wij zijn echt heel erg tevreden over de service van deze site, het enigste nadeel wat ik vond was dat je vooruit moet betalen maar het is echt geen probleem. Je krijgt een mailtje wanneer je doek verstuurd wordt met TNT en je krijgt dan ook een trackingnummer om het te volgen. Echt fantastische service hoor en echt niet duur!
Ik had voor mijn man zijn verjaardag een canvas besteld bij Kruidvat. Nu was ik zelf wat aan de late kant met bestellen, dat moet ik toegeven. Bij mij bleef het pijltje ook heel lang op dezelfde status staan en bleef de vermoedelijke leverdatum (02-05-08) steeds dezelfde. Ook toen die dag al voorbij was. Op de 4e heb ik er een mailtje aan gewaagd en ik kreeg een super netjes antwoord. Er hadden vrije dagen tussen gezeten waar ik zelf ook niet aan had gedacht. Belofte was toen levering op 7 mei, maar de 6e kwam hij toch al binnen. Ik vind het een mooie canvas doek en ik ben dus wel tevreden over de service van Kruidvat. (Want bij mij lag het dus aan de feestdagen die ik zelf ook niet in gecalculeerd had)
nou, ondanks dat de datum dus was verschoven naar 17 mei heb ik 'm net binnen gehad Wat een vreemd zooitje daar ook hoor. Maar het ziet erg erg mooi uit en ben wel tevreden met m'n canvas doek! Toch ondanks de goeie ervaring van Ilja zal ik daar niet zo snel meer bestellen. Maar goed, ieder z'n eigen ding he Ik ben iig happy nu
Hier nog een! Had niets besteld maar wilde mijn fotos laten afdrukken. Ben er echt een uur mee bezig geweest om alles te uploaden. Is het bijna klaar,DOET DE WEBSITE HET NIET. Tot 5x toe geprobeerd alles toch door te geven,nee hoor het berichtje dat alles verwerkt is,verscheen niet. Kon ik dus weer opnieuw beginnen,maar nu wel bij hema.nl!
Ik had mijn kerstkaarten via kruidvat gedaan nou geloof het of niet maar ze moeten nog binnen komen. Ze hebben in januari na veel aandringen ons geld terug gestord en zouden uitzoeken waar de fout zou liggen en dan zouden we meer horen maar heb nog steeds niks gehoord. Wij bestellen niks meer bij de kruidvat.
Nog een aanrader om canvas doeken te bestellen: www.linnenfotoschilderij.nl Gaat heel makkelijk met bestellen en je hebt het binnen 3 dagen in huis, plus dat het ook (vind ik) vrij goedkoop is. Hoop dat je foto snel binnenkomt, kan me je frustratie wel voorstellen! Succes iig! edit: had niet goed gelezen....zie net dat ie al binnen is, gelukkig maar!!!
nou ben blij dat je m binnen hebt! @chantal1984 ik werk zelf bij etos dus bedankt voor het compliment we doen onze best om kruidvat te overtreffen hahahahaha Maar goed ff over die foto service, ik werk nog bij een etos die nog niet verbouwd is (dat word nu gedaan heb lekker 1.5week vrij) maar goed wij hebben dus nog wel die foto service, maar het is echt een drama! Wij bellen bijna iedere dag wel met de firma om te vragen waar fotos blijven echt een ramp! Als wij verbouwd zijn stoppen wij ook met die fotos we willen klanten niet meer teleurstellen!
Ik had het vorig jaar. Voor vaderdag 3 bekers met foto erop besteld (voor de opa's en papa). En ervoor gekozen om ze bij het filiaal hier op te halen. Omdat ik al een drukte verwachtte ruim op tijd besteld (3 weken). Na 2 weken toch maar eens naar het kruidvat gegaan om te vragen of de bestelling misschien toch binnen was gekomen en dat ze dus gewoon vergeten waren een mailtje te sturen dat ze er waren. Nee dus, maar het meisje herinderde zich wel dat een filiaal van een dorp verder de week ervoor gebeld had met hun omdat ze 3 verkeerd afgeleverde bekers bij hun binnen hadden gekregen. Dus heeft ze voor ons even gebeld en even later kwam het verlossende woord, ze lagen dus voor ons klaar maar dan wel een dorp verder. Ik blij want het was ondertussen zaterdag voor vaderdag. Dus wij in de auto en een dorp verder gereden. Kom ik daar krijg ik daar te horen dat ze daar al lang niet meer waren want alles wat verkeerd verzonden werd ging terug naar het begin punt om daar vernietigd te worden . Dat het meisje bij ons filiaal had gezegd dat het bij hun klaar lag snapten hun ook niet want volgens hun hadden ze nooit gebeld. Maar goed daar zat ik dan 1 dag voor vaderdag en zonder cadeau's Groetjes Anita
Pfff de kruitvat, het is toch geen drogisterij meer. Ze verkopen echt van alllllesss, van speelgoed tot fotolijstjes. Lijkt meer op een action. En altijd overal dozen die uitgepakt moeten worden. Ik ga er alleen nog maar heen als ze echt iets goedkoop in de aanbieding hebben.
ik heb een rot hekel aan de kruitvat. ik kocht onlangs een pak luiers van 7.50 en wil betalen met een briefje van 20. staat ze me wezenloos aan te kijken of ik het niet kleiner had? ik antwoorde, nee, had ze geen wisselgeld terug. of ik niet in een andere winkel kon wisselen.... hahaha ik heb gezegd dat ze de pak luiers mocht houden. nee geen kruidvat meer voor mij
Klopt weet je wat hier ook zo handig is, de complete babyafdeling (luiers, badspul,voeding, flessen en verzorgingsproducten) staan allemaal net op het ene plaatsje in de winkel waar je (omdat er pilaren staan) niet met de wandelwagen door kunt. Wil je dus echt wat hebben dan moet je je kind in de wandelwagen ergens in de winkel parkeren (en dan maar hopen dat niemand er last van heeft en op het onzalige idee komt je kind even te verplaatsen) zodat je je zelf tussen de stelling en de pilaar door kunt priegelen om bij de spullen te komen. En als je de medewerkers er dan op aanspreekt krijg je te horen dat je maar een mailtje moet sturen naar het hoofdkantoor omdat hun daar niet over gaan Groetjes anita
hoi wij hebben ook een canvasdoek besteld voor de kruidvat, bij ons is het gelukkig wel goed gegaan. wat betreft de krappe winkel dan moet ik toch even voor het personeel opkomen want die kunnen daar ook echt niets aan doen. misschien dan toch maar klagen bij hoofdkantoor. neemt niet weg dat ik het ook superirri vind dat ik hier in de plaatselijke kruidvat ook niet met mijn wagen normaal door de winkel kan, daarom ga ik alleen voor de noodzakelijke dingen en anders laat ik het manlief uit zijn eigen kruidvat meenemen. joyce