Oke, voor de mensen die bekend zijn met dit winkelcentrum, ga er nu NIET heen. Er is een code rood afgegeven. Er blijkt een man rond te lopen die een bloed bad wilt aan richten en die denkt napoleon te zijn .. Winkels zijn al aan het sluiten. Denk waarschuw iedereen even .. Winkels Zuidplein dicht na dreiging | RTV Rijnmond
Volg het al de hele ochtend, mn zus woont naast zuidplein. Hopelijk loopt het met een sisser af en kunnen ze die vent even stevig aan de tand voelen over zijn actie..
Gadver, me vriend is er net een uur terug geweest. Ook werkt me zusje en nichtje op het zuidplein! Hoop dat er niks ergs gebeurd. (en ik wou er zelf ook nog naar toe is dat ik moe ben anders had ik er nu ook gelopen met de kids)
Mijn zus gaat altijd met haar bewoners ( ze werkt bij delta ) naar zuidplein om koekjes enzo te kopen dus die heb ik gelijk gebeld ... Brrrr krijg dr kippenvel van
Ik ben daar opgegroeid, niet op zuidplein maar woonde daar in de omgeving dus ik dacht vanmorgen kom ik ga weer eens lekker met de kids naar opa en oma en dan shoppen, nou ik shop wel online vandaag...
Ik dus ook.. heb er zo vaak gelopen na school of in het weekend. Raar dat het dan op zo'n manier in het nieuws is.
Dit staat op twitter #Zuidplein : De politie laat nog weten dat in veel tweets ''code rood'' wordt gebruikt. Deze code hanteert de politie niet! Maar dat iemand het roept is al gevaarlijk genoeg...bah!
Kom niet uit die omgeving maar brr, word je naar van van zulke berichten. Gelukkig hebben is er nog niets gebeurd en hopelijk gaat dat ook niet gebeuren!
Vind het bericht op rijnmond ook maar ''soft'' dat de man geen gewelddelicten op zijn naam heeft staan :S Wat zegt dat nou?
heel erg raar ja zit nu ook rtv rijnmond te kijken maar zie nog niets.. Kan alleen me oma niet bereiken, die zit daar altijd met dr vriendinnen bij V&D .. Nu baal ik dat ze geen mobieltje heeft ..
Laten we het hopen dat het niet zo erg is, maar als winkels hun deuren al gaan sluiten dan zal het niet om iets kleins gaan denk ik ...
Staat wel op Nu Verwarde man dreigt met bloedbad in Rotterdam | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl