Digitaal aangifte; niks zelf invullen.

Discussie in 'De lounge' gestart door MommyA, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Meiden nog een belastingvraagje hoor. :) Even dubbelcheck voor ik 'm weg stuur. Wie hier heeft ook niks zelf in hoeven vullen en dus in feite alleen maar steeds op "akkoord" hoeven klikken? Als ik lees hoe lang sommigen ermee bezig zijn kan ik me bijna niet voorstellen dat ik er (volgens mij?) niks aan hoef toe te voegen...

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Als alle gegevens kloppen...

3. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Ja van wat ik zo zie wel maar het lijkt me zo "weinig". Ben dus benieuwd of meerderen onder jullie niks zelf hebben hoeven invullen. Ik weet ook niet of alle bedragen bij de belasting bekent zijn?

4. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Maar dat zie je toch op het moment dat je het controleert?
    Al je eindejaarsopgaves erbij pakken, evt. uitkeringen, bezittingen, woz-waarde huis enz. en dan aan de hand daarvan kijken of het klopt!
    Als iets er niet bij staat of bedragen kloppen niet kan je jezelf behoorlijk in de vingers snijden als je het per ongeluk over het hoofd ziet, dus zou het nog een keer goed nalopen....

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Wij moesten toch nog een hoop zelf toeboegen,reden om het dus toch maar weer te laten invullen, want we kwamen er toch niet uit helaas...

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Het is dat ik altijd nog zelf zorgkosten in moet vullen maar anders was het inderdaad ook alles checken en klaar dus als alle bedragen gecontroleerd zijn is het goed.

7. lucymila

lucymila Niet meer actief

Heb je een eigen huis, is je inkomen veranderd, heb je een eigen bedrijf? Giften, donaties etc, zijn allemaal dingen die het ingewikkeld maken. Als je al jaren dezelfde baan hebt n verder geen gekke dingen, hoef je inderdaad alleen maar op akkoord te drukken

8. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Ik denk dat het wel klopt? De gegevens die er staan komen overeen en verder is er niks veranderd qua woning, werk en noem maar op. Vind het altijd spannend die aangiftes.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Maak je geen zorgen...mocht hij niet helemaal goed zijn laten ze dat wel weten

10. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Besef je wel dat je een boete kunt krijgen als het niet goed blijkt te zijn. Jij bent zelf eindverantwoordelijk voor de aangifte, dus als er een fout in zit is het aan jou om die eruit te halen en als je dat niet doet kan dat gezien worden als fraude. Ik vind dus dat wat jij zegt wel wat kort door de bocht. Ten eerste kijken ze niet elke aangifte na bij de belastingdienst, maar daarnaast kan en grote fout ook grote gevolgen hebben.

Deel Deze Pagina