hallo! Ik heb een vraag over de wii.. Ik hoor/lees mensen weleens zeggen dat ze spellen downloaden ofzo. Kost ze veel minder dan als ze in de winkel een spel zouden kopen maar hoe doe je dit eigenlijk? groetjes
Hoi hoi, Als je dat wilt moet je de WII om laten bouwen. Er wordt dat een soort extra chip geplaatst, waardoor het mogelijk is spellen te downloaden en te spelen.
oh ja klopt ombouwen ja.. wat is dat precies en hoe doe je dat hhahah of stel ik nu een heel domme vraag
Lijkt me niet verstandig om dat zelf te doen! Kan je beter laten doen door iemand die dit vaker heeft gedaan en weet waar hij mee bezig is. Vaak is dat wel tegen betaling. Wij hebben er 60 euro voor betaald (maar kunnen alle spellen nu gratis spelen ) dus uiteindelijk ben je veeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper uit!
dat is goedkoop 60 euro ik heb er 100 euro voor betaald. maar ja ben nog steeds goedkoop uit met spelletjes
wij hebben er ook 80 vooor betaald en een jaar garantie en zijn sommige inderdaad 100 tot 125 euro is overal verschillend
Hou er wel rekening mee dat je garantie van de Wii wel weg is als je hem ombouwt .. dus mocht hij kapot gaan dan heb je geen poot om op te staan...
In ons geval gaan wij dan terug naar degene die hem heeft omgebouwd die maakt het dan weer helemaal zoals ie was en dan kan je alsnog een nieuwe krijgen... Maar tot nu toe niks aan de hand en draait prima.