Bankstel reinigen, ja ik weet het....aparte vraag....

Discussie in 'De lounge' gestart door Emma2, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    niet voor 270,- euro ...! :)

Je moet tegen je broer zeggen dat ie het wel een beetje schoner had mogen overdragen!

2. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    500 euro is toch niet hetzelfde als 270 Blusvrouwtje?

3. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Heb even zin om flauw te doen: een bankstel is toch niet hetzelfde als een bank? ; )

4. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Ik vind 270 euro relatief gezien erg veel voor een bank van 700 euro. Maar goed, moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een bankstel heb gekocht ;) Dus ik weet niet wat je gemiddeld kwijt bent aan een bank.

Maar als het nou een bankstel is geweest van 2000 euro, dan heb ik zoiets van oke...dat is het wel waard dan.

Ik was namelijk niet van plan om er veel geld in te stoppen, als ik dat van plan was dan had ik wel een nieuw bankstel gekocht, een beetje meer geld en je hebt een nieuwe!

Ik heb dan nog liever een nieuwe bank van 500 euro, dan 270 euri's in een 2e hands bank te steken.

Maar je hebt gelijk: hij had er wel eens wat zuiniger mee mogen doen hihi! Dan had het me helemaal niets gekost!

5. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ja ok, maar die 700 was een tweedehand prijs toch? Je had hem overgenomen van je broer. Kunnen de kussenslopen er niet vanaf? Dan zou je ze in de wasmachine op een koudprogramma kunnen wassen.

6. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Laat maar ! Ik heb het fout gelezen, je broer heeft er destijds 700 voor betaald, niet jij! :)

7. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Slopen kunnen er niet af helaas. Ik ga vanavond die tapijtreiniger halen bij de bouwmarkt. Als dat goed bevalt ga ik denk ik een stoomreiniger aanschaffen.

Bedankt voor al jullie reacties! ;)

Groetjes, Emma

Deel Deze Pagina