haat gevoel - ik schaam me zo erg

Discussie in 'De lounge' gestart door Sima Mamalu, 6 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Hallo
    Ik weet dat het misschien geen echte probleem is, en ik schaam me zo erg.
    Ik sta op het moment om te ontploffen, dus moest ik het even van me afschrijven .
    We hebben een huis gekocht, nu zijn we aan het opruimen, puin ruimen, en voorbereiden voor de verbouwing. Omdat het zo veel werk is en ik zwanger ben, zochten we iemand die kan ons helpen met opruimen. Vriend van mij vriend heb zich zelf "aangemeld"om te helpen, en mij vriend vind dat helemaal prima, maar ik..... ik weet het niet maar ik kan die persoon niet uitstaan . Hij werk op mij zenuwen letterlijk en figuurlijk . Ik heb hem paar keer betrapt aan "klikken"- ja je lees goed "klikken" dat kinderen die, of dat, en dan wacht hij met lach dat ze gestraft werden. Ik heb hem bijna mij huis weggestuurd vorige keer, maar hij blijf maar komen. Door hem waren ook spanningen tussen me en mij vriend.
    Misschien ben ik te "wraakzuchtig "en kan hem dat domme gedrag niet vergeten, maar ik kan me niet ompraten. Het is echt te gek, maar als ik denk dat hij volgende week weer op de stoep staat, dan word ik al gestrest van. Ik zie hem aankomen met de auto en krijg ik gelijk hoofdpijn.
    Het is zo rare gevoel, haat gevoel zou ik zegen.
    Ik heb met mij vriend er over gesproken, maar hij vind dat elke hulp is welkom... alleen ik zie niet eens effecten van die hulp. Hij zou bjv vandaag hout zagen, maar ja was alleen rondtjes lopen en nog meer troep maken ( wat ik gesorteerd had, hij gooide van alles boven op of zelfs in de struiken.)
    Ik weet niet hoe moet ik het aanpakken, want dan word zeker weer ruzie tussen me en mij vriend .
    Maar ik kan die vent echt niet uitstaan , ik heb pest aan iemand die klikt en geen eigen mening heeft .Ik schaam me voor mij hatelijke gedrag maar ik kan me niet ompraten .
    Sorry als ik te veel zeur, maar ik moest het even kwijt.
    Groetjes! Sima
    ps. sorry voor spelfouten maar ik ben een buitenlandse

2. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    als je een pokke-hekel aan iemand hebt, wordt dat door je hormonen alleen maar erger denk ik. misschien moet je er op een rustig moment toch maar es met je man over hebben. en anders zorgen dat ze werken als jij er niet bent. (lekker shoppen als die griezel er is haha)

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Snap je verhaal niet helemaal, liegt hij?
    Ik zou hem als je alleen met hem bent eens even duidelijk maken hoe jij daar over denkt.
    Misschien helpt dat wel.
    Groetjes

4. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik ruim nog liever zelf mn huis op dan dat iemand waaraan ik een spuughekel heb dat laat doen!

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Laat hem gewoon de smerige klusjes doen!

6. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Misschien kan je zelf naar een alternatief zoeken? Een andere vriend of dergelijke die wat kan komen helpen? En het dan aan je man voorleggen of dat geen mogelijkheid is? Maar inderdaad eens op een rustig moment met hem praten!

7. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    De dag dat hij helpt ,jij er niet bent,lekker iets voor jezelf doen,zo zie je hem ook niet.

Ally

8. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Hallo
    Dank voor jullie reacties.
    Vandaag was bijna oorlog , of beter zegen ik was bijna door het lint gegaan.
    We moesten met mij vriend even naar de winkel, die Gekke zou in die tijd hout zagen ... We kwamen na 2 uur thuis, gingen naar de schuur, en daar stond mij dochter me tegen te houden (dan ik niet naar binnen kon) Ze zei "mama doe rustig en werd maar niet boos". Ik vroeg wat is het, voor me kon niet zo veel gebeuren, want we hebben alles opgeruimd (hout, plestick, glas) vorige week al, want vanaf woensdag komen ze nieuwe beton storten...
    Toen naar binnen kwam, dacht ik dat ik een hart aanval zou krijgen. Die Eikel is naar zolder gegaan en alle spoele naar de opgeruimde gedeelte gegooid : deuren, platen, isolatie materiaal, hout.... het was zo veel troep dat ik dacht dat ik hem zou koppie kleiner makken. Mij vriend zag dat, dus zei J... opruimen die troep, want alles was hier opgeruimd en woensdag kom betoon... Eindelijk ging die Eikel samen met mij vriend opruimen, maar het ging niet van harte en heel erg moeizaam... Toen dacht ik , nu is het afgelopen , nog een keer en ik stuur je zonder pardon weg.
    Hij voelde dat ik op mij tenen loop dus werd op zijn beurt boos, maar ging verder met hout zagen. Toen op eens ging die met een oude vriezer aan de slaag - die stond al netjes bij andere vriezer, koelkast en wasmachine. We keken en vroegen waar gaat hij naar toe... maar hij loop verder met die vriezer naar andere kant van de tuin en zette die daar neer. Mij vriend vroeg aan hem, dat hij netjes die ding ga ophalen en terug op de plaats waar die al stond ( morgen komen ijzerboeren die nemen die aparaten met oude ijzer)... nou het heb zeker 20 min geduurd voordat hij die ding had terug gezet, en dan vroeg die nog, waarom moet die ding daar staan, en niet daar waar hij heb die neergezet... "het maak toch niet uit, ze nemen die vriezer toch". Ik zei, waarom maken meer rommel dan het nodig is, en als die zooi is al gesorteerd....
    En zo gaat het met alles, plestyk, ijzer, hout... alles neergedonderd en ik moet het uizoeken - zo denk hij... maar na vandaag ben ik het zat. Ik zou vanavond tegen mij vriend zegen, dat ik wil hem hier niet hebben, want na vandag kan ik hem niet meer verdragen.
    Sorry dat ik weer ben aan het zeuren, maar ik kook van binnen :evil:

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Goed zo meid, gewoon zeggen nu, want deze stress is niet goed voor jou en je kleintje in je buik!

succes

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    gewoon alles eruit gooien hoor!
    het laatste wat je nodig hebt zijn opgekropte gevoelens en stress!
    en wat een eikel, ik had em eruit geschopt!

11. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Lijkt me makkelijk..gewoon tegen je vriend zeggen dat ie er pas weer in komt als het huis af is..en dan alleen voor de koffie.

Deel Deze Pagina