Kans op een meisje/jongen vergroten.

Discussie in 'De lounge' gestart door Selmama, 4 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Op de volgende site las ik dat je de kans op een jongen of meisje kan vergroten.
    Of het écht zal werken weet ik niet, maar toch leuk.
    Wij hebben al een zoontje en ik zou het wel leuk vinden om nu een meisje te krijgen (een jongen is natuurlijk ook van harte welkom). Dus we gaan het gewoon eens proberen en we zullen zien, baat het niet schaadt het niet.

    http://www.babypret.net/zwangbevgeslacht.htm
     
  2. milou

    milou Niet meer actief

    ik heb dit wel al eens gelezen, maar heb niet echt een voorkeur.
    na een aantal rondes flink klussen met een negatief resultaat, maakt het me nu echt niks meer uit wat het wordt, als ik maar zwanger word.
    maar ja, jij hebt al een kind en je weet van jezelf hoe vruchtbaar je bent. dan kun je het altijd proberen natuurlijk.
     
  3. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Het zou voor mij ook niet zoveel uitmaken, jongen of meisje, als het er maar komt en gezond is!!!

    edit: toevoeging: Heb het allemaal eens gelezen en het is mij ook een beetje teveel gedoe, ik ben meer van de spontane sex en niet van de: het moet perse nu want dan wordt het een meisje!

    Wat er komt, komt er, als er maar een beeb komt ben ik al hartstikke gelukkig!

    Maar....ik ben wel benieuwd of het echt zou kunnen kloppen.... ;)
     
  4. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Mij maakt het inderdaad ook niet uit jongen of meisje, het belangrijkste vind ik dat het gezond is.
     
  5. CVB

    CVB Actief lid

    11 nov 2005
    261
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    Kraggenburg
    Dan weet ik ook nog wel een leuke
    PREUTSE MENSEN: NIET VERDER LEZEN!!!!!!!!

    Als je een jongetje wilt moet je klaarkomen voor of tijdens de ejaculatie.

    Een meisje: Niet klaarkomen of pas na die tijd>
     
  6. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Natuurlijk is het 't belangrijkste dat 't gezond is, maar ik las het en vond het wel grappig.
     
  7. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    er bestaan zoveel dingen haha.
    mijn schoonmoeder spreekt dat weer helemaal tegen wat jij zegt CVB.
    voor een meisje is het , het beste om klaartekomen zo snel mogelijk voor de ejaculatie of tijdens dat heeft met de opwinding te maken waardoor de vrouwelijke cellen kunnen zwemmen door het slijmvlies heen.
    voor jongens kom je na de man klaar....
    grappig he precies tegenovergestelde...

    wat mij betreft ik ga er niet bot op , ik kom klaar of niet wanneer het moment is ik kan het niet beinvloeden dan is de lol ervanaf vind ik... en werkt het al helemaal niet bij mij..
     

Deel Deze Pagina