Durf niet helemaal te zeggen wat er buiten voor kindjes van 19 te doen is want dat gedeelte moet ik deze zomer nog gaan bekijken. Maar binnen is het iig in een aantal delen op gedeelt en is er ook een gedeelte voor die kleintjes met zachte kussens en n ballebakkie enzo. Maar of ze daar lang bezig is hangt helemaal af van je kindje denk ik. Ik zou persoonlijk er nog niet heen gaan als ik alleen een kindje van 19 maanden had denk ik zo... (heb nog 2 tieners nml) Zit nu even fotos te bekijken van daar. Jeetje wat is dat een leuk park geworden. En dan te bedenken dat het ooit allemaal begon in een oude kerk in Eindhoven... *jeugd sentiment kicks in....* Zie ook een leuke speeltuin buiten... Strand hoort er ook voort bij...wauw! Word nog n leuke verjaardag van oma voor de kinders hier En dat is voor n uk van 2 uiteraard ook leuk!
Je bedoelt het kinderspeelpaleis? Volgens mij noemde ze het vroeger zo toch? Truusdemier Ik kan je helaas niet helpen ben er nog nooit geweest.
Ja kinderspeel paleis Oja berijkbaarheid is goed en zit n redelijke parkeerplaats bij. Was ik vergeten te vertellen.
Inderdaad Wilma! Binnen zal je kindje zich wel amuseren, maar buiten is er voor zo kleintjes nog niet zoveel te beleven... Ben er een keertje met m'n werk geweest, maar die kinderen waren tussen 4 en 12 jaar. De grootsten gingen allemaal buiten dingen doen, de kleuters bleven liever rustig binnen spelen.