Hallo, mijn menstruatie begon op 9 juli. ik heb een onregelmatige cyclus. tussen de 30 a 34 dagen. nu zit ik op 37 dagen. 2 dagen geleden test gedaan was negatief. maar ik heb een cyclus berekening gedaan. nu zou mijn eisprong waarschijnlijk eind juli hebben plaatsgevonden.ik heb deze cyclustest gebaseerd op 34 dagen.maar stel dat ik zwanger zou zijn dan zou ik zwanger geraakt zijn paar dagen na mijn eisprong kan dat? en wie heeft dat ook gehad? lees graag jullie reacties. liefs
Weet je zeker wanneer je eisprong is geweest? Met een onregelmatige cyclus is dat ook haast niet bij te houden zonder ovulatietesten. Ben je bezig met zwanger worden? Zo ja, hoelanf gestopt met de pil?
Bedankt voor je reactie . Ik slik al jaren geen pil meer niet echt bezig maar is zeker welkom. idd 100% weet ik niet zeker wanneer ovulatie heeft plaatsgevonden maar duurde nooit langer dan hooguit 34 dagen. maar ga na weekend test doen
Ik lees mee. Precies hetzelfde en zit altijd op 35 dagen. Nu 2 dagen overtijd. Wel menstruatie klachten, maar geen bloed. Ow en jeukende tepels!!! Gister en vanochtend kv 2 voor 5 testen gedaan, negatief.
missyc wanneer ga jij testen? vervelend he die onzekerheid ik ga ff huisarts bellen hopelijk mag ik daar een bloedtest doen.
Hallo meiden, Ik ben 10 april gestopt met de pil omdat ik en mijn vriend voor ons 1e kindje willen gaan. Mijn cyclus is erg onregelmatig, 34-45 en zit nu op dag 49 en nog geen menstruatie. Nu had ik donderdag iets roze met afvegen en verwachtte ik mijn menstruatie, ook omdat ik deze dagen wat aangekomen ben en ik altijd aankom als mijn menstruatie begint, maar nu is het zondag en nog steeds geen menstruatie. Ik heb ook al ruim een week erg last van gevoelige tepels en gespannen borsten, met vlagen maagzuur en wat misselijk, menstruatie krampen en last van mijn onder rug. Moest even mijn verhaal kwijt, want ik wordt een beetje gek van mijn lichaam en om niet te weten waar ik aan toe ben!