Hoi, Ik heb een vraagje! Hoe plaats je een foto in een topic? Ik heb al heel wat pagina's afgezocht om te kijken hoe dat nou moet/werkt.. Nu ik zo dit topic open kan ik wel een bijlage toevoegen! Maar wanneer ik op een bestaande topic wil reageren en een foto wil toevoegen lukt dat me niet! Sorry als ik niet goed gekeken heb en het ergens staat! Maar wel bedankt alvast voor de moeite
je hebt een bericht openstaan , dan klik je het paperclipje aan, foto uploaden dan moet het goed komen
En dan heb ik nog een vraagje: Hoe krijg je de foto recht? Ik heb m geupload vanaf m'n telefoon en nu ligt ie op z'n kant
Als je 'm eenmaal geplaatst kun je m niet meer roteren. Dan moet je de foto anders nemen of zelf even roteren voordat je m plaatst. Er zijn wel vaker vragen gesteld over het draaien van foto's en er is ook een testje gedaan met hoe je een foto juist op de site kunt krijgen. Wellicht heb je daar iets aan: http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/473082-iphone-plaatst-fotos-gedraaid.html Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Graag gedaan! Dit topic doen we voor het overzicht dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl