banner in handtekening

Discussie in 'Over deze site' gestart door Tanya, 17 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Hallo.... naast de banner moet er toch wat info in de handtekening passen? Krijg nu met wat ik ook doe, deze melding:
    Your signature cannot be longer than 600 characters including BB code markup.
    Ik heb m eerst leeg opgeslagen en toen alles erin en dan geeft ie die melding. Heeft iemand enig idee hoe dat kan en hoe ik dat kan voorkomen? Wil een cyclusbanner erin (28 d. vanaf 15 mei). Kan iemand mij helpen? Alvast bednkt!

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    volgensmij kan je max 10 regels hebben in je onderschrift..
    weet niet wat je precies wilt?

3. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Ik wil gewoon een banner met mijn cyclus erin en daaronder wat korte info, bestaande uit ca 2-4 regels. Dat moet denk ik toch kunnen? Maar het lukt mij niet, want dan geeft hij die foutmelding..... Hoe los ik dat op?

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.279
    2.978
    113
    Als je nou als eerste de banner plaatst en daarna voorzichtig tekst toe gaat voegen en dan doorgaat totdat de site zegt dat je aan je max zit, dan kom je volgens mij een heel eind.

Lotte

5. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    ik heb het een tijdje naast mij neergelegd en vanmiddag nog eens geprobeerd, en toen ging het. Misschien was het op dat moment een beetje druk op de site om het te verwerken? In ieder geval, nu doet ie het, zoals je ziet. Bedankt voor je moeite!

Deel Deze Pagina