" zwemtic" : Heb jij ook een tic:))

Discussie in 'De lounge' gestart door , 20 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik hield altijd al van zwemmen , maar sinds ik gemerkt heb dat Isabella het leuk vindt om te " zwemmen " ga ik soms 4 keer in de week naar het zwembad. :oops: :)
    Familie en vrienden maken er al opmwerkingen over dat ik wel erg vaak in het zwembad te vinden ben.
    Daarvoor, bezocht ik het zwembad hoogstens 2 keer per jaar....

    Heb jij ook een " tic "?
     
  2. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    mijn tic op dit moment is dit forum.... (en honderduizend keer naar de wc gaan op 1 dag :)
     
  3. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb een spellingstic.....
    Heel irritant voor mijn man, ik verbeter hem te vaak... :oops:
     
  4. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    @anakin: dat deed ik ook, en nu ik er zo over nadenk als er iets verkeerd gespeld is (behalve tieptaal;) dan kan ik me daar ook aan ergeren... mijn vriend corrigeren doe ik niet meer, t werd er niet gezelliger op, haha
     
  5. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Ik ben een controlfreak :oops: (bijna) Alles moet op mijn manier.... Heel irritant soms voor partner. Gelukkig vindt hij het meestal wel prima, hij is vrij makkelijk.

    Oh en ik werk ook met lijstjes. Alles moet via een lijstje in een bepaalde volgerde (schoonmaken, boodschappen, babyspullen etc). En ook nog eens een schoonmaak tic! :eek: Maar dat komt omdat we een nieuwe (grijze) vloer hebben waar je ALLES :evil: op ziet :evil:
     
  6. babs1980

    babs1980 Actief lid

    2 nov 2006
    378
    0
    0
    haha leuk om te lezen dit zeg

    ik heb ook een soort van tic. als ik de radio of tv aan heb moet het volume altijd op een even getal staan, heel erg irritant, maar het MOET gewoon!
     
  7. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    haha babs dat hebik nou ook!
     
  8. babs1980

    babs1980 Actief lid

    2 nov 2006
    378
    0
    0
    ja erg is dat he! Gelukkig ben ik dus niet de enige!
     
  9. Essebes

    Essebes Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Als ik iets uit de winkel ga kopen altijd de derde verpakking pakken, dus nooit hetgene wat vooraan staat, raar maar waar hihi ;)

    Xx
     
  10. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    van dat volume op even heb ik met de radio in de auto.... (heb er meer dan ik dacht.. :(
     
  11. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Mijn tic is op de raarste momenten aan de binnenkant van mijn wang bijten.....
     
  12. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Haha, ik dacht dat ik een van de weinige was met tics. Nou, ik heb er meerdere, al heb ik zelfs een hoop afgeleerd. Zo wil ik niet dat spullen op de tafel over de rand heensteken, ze moeten altijd op de tafel liggen. Ik heb liever niet dat het volume op 6 staat. Ik controleer altijd 3 keer of het gas uit is. Ik ga graag om preciese/mooie tijden slapen en kom het liefst ook weer om een mooi tijdstip mijn bed uit. Bijv. 23.23 uur ofzo of precies 07.15 uur.
    Eerst had ik ook nog een tic dat ik van mezelf niet door een patroontje van het w.c.-papier mocht scheuren, op de scheurlijn mocht dan niets staan :oops: , maar goed, bij sommige patroontjes heb je dan gelijk 15 velletjes nodig. Die tic heb ik me dus maar weer afgeleerd (na jaren).
     
  13. babs1980

    babs1980 Actief lid

    2 nov 2006
    378
    0
    0
    hihi ik heb er nog eentje hoor. ik pak in een winkel nooit het voorste of het bovenste.
     
  14. hardloper

    hardloper Niet meer actief

    ik kan er niet tegen als sokken niet goed zitten :oops:
     
  15. Realtjuh

    Realtjuh Fanatiek lid

    18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Oh, ik weet eigenlijk niet wat voor tic ik heb, maar die van mijn vriend is best irritant.
    Tijdens het telefoneren zit hij (ongemerkt) alles precies recht tegen elkaar te leggen wat op tafel ligt. De gids precies aan de rand van de tafel, met precies in het midden van de gids de AB, precies tegen de gids zijn shagbuil, daar tegenaan zijn aansteker en eventuele post ligt precies op het midden van de tafel op een perfecte stapel van groot naar klein.
    Echt, niets ligt dan meer scheef :(
     
  16. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    haha ja een vriend van mij doet dat ook, wat dan 'leuk' is om te doen is er een pen ofzo dwars overheen leggen ze weten niet hoe snel ze die dan ook in t rijtje moeten leggen, moet je niet te vaak doen... dan worden ze pissig (zou ik zelf ook worden, haha)
     
  17. Pris

    Pris Fanatiek lid

    Ja leuk dit.
    Ik heb als ik in de auto zit (passagierskant) dat ik mijn voeten op t moment dat we voorbij een boom / lantaarnpaal komen op / neer doe (hielen laten staan). Weet zelf niet helemaal hoe uit te leggen.......Snappie?
     
  18. Hummel

    Hummel Niet meer actief

    Dit heb ik dus ook. Alles word hier opgeschreven en ik moet alles onder controle hebben. Het liefste doe ik alles ook zelf, want dan weet ik zeker dat het goed gebeurd (na mijn idee).
    Ik heb alleen geen grijze vloer. :)

    Liefs Hummel.
     
  19. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Vaak naar de dierentuin, héél veel handen wassen, elke avond ´t zelfde ritueel als ik (eindelijk) ga slapen..
    Uhmm, geen idee verder, zal ik toch even op mezelf moeten letten! :)
     

Deel Deze Pagina