Steeds automatisch uitgelogd worden

Discussie in 'Over deze site' gestart door Divi, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Hoi Hoi,

Als ik bijv. even 10 min niet op zwangerschapspagina aanwezig ben, wordt ik steeds automatisch uitgelogd.
    Willen jullie misschien even kijken hoe dat kan?
    Dank je wel!

Groetjes

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Jan, ik heb het ook. Soms ook wel als ik nog maar 1 minuut ingelogd bent. Dan moet ik soms 3 keer inloggen voordat ik verder kan.

3. Techniek

Techniek Niet meer actief

Hoi,

Hebben jullie de optie 'Mij onthouden' aangevinkt? En Zwangerschapspagina gebruikt cookies om dit te regelen zorg ervoor dat je computer de cookies van Zwangerschapspagina accepteert.

Jan

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    ja ik heb hetzelfde probleem en ik heb nu dus op mij onthouden geklikt maar ik wil dat helemaal niet gebruiken.
    Ik wil niet dat ongevraagt mensen op mijn ding kunnen inloggen omdat ik rommel op de pc heb staan die mijn gegevens onthoud.

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Bij mij helpt de onthoudenoptie niet. Ja hij onthoudt het wel, maar blijft niet ingelogd. Over die cookies, daar moet ik even naar vragen. Hahaha, dat snap ik namelijk niet.

6. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ik lees even mee..heb het ook!!

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier geen last...dus het verhaal van die cookies zal wel wat hebben denk ik ;)

8. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Heb ook op onthouden geklikt, maar alsnog eruit gegooid nadat ik niet actief was (best wel lang, hoor..was aan het koken haha).

Deel Deze Pagina