Ik 'moet' nog 2 maandjes en aangezien het toch warmer wordt ga ik t niet redden met mijn positie-spijkerbroeken. Weet iemand leuke en enigzins betaalbare zomer-positiebroeken? Ik wil een 3-kwart broek en een linnen broek... Ik zou t liefst via MP kopen maar vind dat een beetje tricky omdat ik mijn maat nu niet goed weet...
Ik zou toch eerder naar wat winkels gaan om ze te passen, per merk kan het soms flink verschillen, dus als je weet welke maat je bij welk merk hebt, is het dan al makkelijker om om MP te kopen. Bij de wehkamp hebben ze vandaag nog 20% korting op kleding, dus ook positiekleding.
idd even wat merken passen....ik heb laatst op MP een deel noppies en mamalicious kleding gekocht, helemaal nieuw met kaartjes eraan, en voor een fractie van de winkelprijzen!
Bij Miss Etam hebben ze idd wel leuke, betaalbare, broeken. Zelf vind ik de kleding van Mamalicious en Noppies erg leuk, veel zwangerschapsboetiekjes en winkeltjes hebben nu best veel in de aanbieding. Gister ook nog een leuk shirtje van mamalicious op de kop getikt voor euro 13,~ ipv euro 30,~. Ik vind het nu ik nog zo kort te gaan heb ook zonde om nog hele dure kleding aan te schaffen hoor.
zit er niemand op marktplaats bij je in de buurt? Ik heb zelf een zomerpakket gekocht, 30 stuks kleding, maar dat was hier in de buurt. Dus het grootste deel heb ik eventjes gepast. Alle 30 vond ik te lang duren , en veel shirtjes leken qua model op elkaar. Maar misschien is dat een idee?
Bij H&M hebben ze driekwart broeken en ik heb een spijkermodel gekocht van Mama licieus. Die hebben ze ook bij Prenatal. Ik heb voor de zomer ook 2 zwangerschapsleggings gekocht bij Miss Etam, die zitten lekker!! Staat leuk onder een jeansrokje.