onze kleine is alweer 5 weken oud , de meiden die zwanger zijn: succes nog meiden, weet hoe t is om te moeten af tellen tot t zover is en erger nog: WEER MOETEN OPTELLEN HIHI
Zie nu dat mijn banner aangeeft dat onze kleine 1 maand en dgn oud is, terwijl de kleine vandaag precies 5 weken oud is geworden....himmm vaag
Weet iemand hoe de banner aangepast kan worden?? Ik heb ff gekeken, en zoals ik t zie staat juiste geboortedatum vermeld, maar mijn kind is nu egt al 5 weken en 1 dag oud en geen 1 maand en 5 dgn... Helppppp!!!!! , iemand??
Leuk dat er niemand is die even reageerd op mijn vraag, of reacties want heb er 3 onder elkaar staan en niemand die leuke reactie geeft van goh wat leuk dat je kindje alweer zo oud is en belangrijkste: dat ik een vraag stel met helppp en niemand reageerd er ff op met hulp....maarja heb t wel vaker gehad op de site dat ik topics opende, ergens op reageerde of met vragen kwam en ik krijg of heel weinig reacties, of helemaal niet. Vind dit erg jmmr en zit echt niet te w8ten op boze reacties van mensen die mij nu gaan kraken, maar moest t ff kwijt hoor want stel een vraag dat me banner nie klopt en niemand die ff wat zegt erover... De meiden die zwanger zijn: succes allemaal nog hopelijk hoeven jullie nie op te tellen of al teveel op te tellen iig ff een reactie van mij op jullie banners