Ik kijk ook altijd naar me banner als ik een berichtje heb geplaats haha! Alleen nu als ik steeds kijk denk ik: Oh Sh*t, het is al bijna zo ver haha!
Haha, ik ben ook jaloers op vrouwen met een buikje, maar naar voren lopen doe ik nog net niet. En ja, ook ik vind het helemaal geweldig om mijn banner telkens te zien. Ik kan me er telkens nog over verbazen dat ik zo ver ben.
jammer dat er een hoop banners verloren zijn gegaan bij de "crash" van vannacht. Ik hoop dat iedereen snel weer een nieuwe heeft want ik vind de mijne niet alleen leuk om naar te kijken, ik vind het ook leuk om naar andermans banner te kijken
even naar die saaie banner kijken!! ik kan nou nergens echt n leuke vinden iemand idee waar je leuke banners kunt vinden!!
Maar even snel een andere banner, minder leuk maar ik heb nu echt geen tijd om uitgebreid op zoek te gaan. Ik heb trouwens op mijn desktop op het werk ook een banner geinstalleerd, kijk ik er zoiezo iedere dag even naar.
ik vind ze ook heel leuk, maar sinds die vernieuwing van de site ben ik hm kwijt!! en heb nog niet echt de moeite genomen om uit te zoeken hoe t werkt om er een nieuwe op te zetten.. vind de site beetje ingewikkeld. .
Ja, die van mij is ook foetsie sinds de nieuwe site en wou een nieuwe aanmaken, maar kan na dat ik alles heb uitgekozen nergens op OK drukken, er staan alleen twee codes waarvan ik geen idee heb wat ik daar dan mee moet doen... Iemand een idee hoe je een nieuwe banner aan moet maken? Ik mis hem nmnlk best wel Vlindertje