alle dames van harte gefeliciteerd met jullie aankomende kindjes dat ze maar goed en snel mogen groeien
misschien is er dan iemand die mij kan vertellen hoe ik mijn banner zichtbaar laat worden???!! Ik heb al van alles geprobeerd maar alleen wat je onder mijn naam ziet is ervan terecht gekomen : (
beby je moet alleen de img url pakken zonder die rare tekens erin als je hier zo banner maakt bij deze site zelf volgt het zig vanzelf
wat is de img url???? ik heb een code gekregen op de site van mijn banner. Die code kopieer je dus....en dan? Ik pen ook op een ander forum en daar hoefde ik dus alleen die code van de bannersite in te voeren en toen was t gepiept.
26 weekjes al weer... als de baby nu geboren zou worden, dan maakt hij een goed kansje. Vind ik een hele fijne gedachten. Maar het is natuurlijk veel beter als hij/zij nog even blijft zitten. Dus ik ga ook even banner kijken vandaag!
Hé Erikaatje, we schelen precies 9 weken ik check op maandag ook altijd al mijn banners! Ik hoop ook dat je beebje nog zeker 9 weekjes blijft zitten. Ik hoop zelf gewoon de 40 vol te maken. @beby2, je hebt de verkeerde code van women.health gekopieerd je kan er uit 3 kiezen en je je moet voor hier de onderste hebben. BBCode for phpBB Forums die begint al met