Hoihoi, Ben een beetje een muts hoor , maar kan iemand me uitleggen hoe je foto's kunt verkleinen zodat je ze bij je profiel kan plaatsen? En hoe je evt een foto bij je bericht in kan zetten? Ik heb geprobeerd het op te zoeken, maar kon het niet vinden.. :-k Alvast bedankt! Groetjes!
ik doe het altijd met paint een programma dat meestal standaard in je pc zit , ik kies dan boven in het menu-> afbeelding ->uitrekken/hellen en ligt eraan ik kies meestal horizontaal en verticaal bi UITREKKEN, 50% verkleinen, maar ligt r aan hoe groot de originele foto's zijn, zo passen mijn foto's iig op alle sites
en met http://photobucket.com/ kan je een album aanleggen en via hun een foto in je berichtje plaatsen de balk met "img"ervoor die link kopieren en in een nieuw antwoord plakken het is idd al meerdere keren gevraagd en uitgelegd succes met plakken
@Kathy; op hoeveel pixels (horizontaal & verticaal) zet jij je foto's dan? Ik vind het zo nogal klein namelijk, zie mijn profielfoto..
Je foto mag maximum 80pixels hoog en breed zijn. Ik weet dat het soms erg knutselen is om je foto te kunnen plaatsen, heb de laatste keer ook wat moeite gehad, doordat het een bewerkte foto was.
@Kathy; Als ik op www.fotoverkleinen.nl horizontaal en verticaal 80 pixels ingeef, is de foto nog te groot, namelijk 22kb, terwijl hij voor mn profiel maximaal 5kb mag zijn. Hoe kan dit? Ben hier dus echt een gigamuts in... Groetjes!
Hmmm, ben hier ook geen ster in, zie ik wel. Heb net een foto verkleind. aar krijg de melding dat ie groter dan 5kb is? Hoe kan ik dit veranderen?
Krijg t niet voormekaar. Heb m dus nog kleiner laten maken. Als iemand het wel weet, hoor ik het graag.