Hoi, Ik ben wat onzeker.. even kort samenvatten: wij zijn sinds 2jaar bezig voor ons tweede kindje, normaal gaan wij in januari de mmm in. Ik zei vorige week tegen men vriend " zouden kerstwonderen echt niet bestaan? " Nu net een testje gewaagd en zie album voor het resultaat, alleen ben ik niet erg zeker, kan iemand me zijn of haar mening vertellen? Ik ben zo zenuwachtig dat ik er gek van word alvast bedankt meiden *knuffel*
Ik zie toch echt 2 strepen misschie de test van clear blue kopen die geeft zwanger of niet zwanger aan ideaal.
ik zie ook 2 strepen hoor. maar op je banner staat dat je nog 12 dagen moet wachten tot het testen? in elk geval alvast een voorzichtige felicitatie vanuit hier! kuzz
hoi, mja ik heb nogal een onregelmatige cyclus, tussen 24 en 37 dagen maar aangezien ik deze maand op dag 10 mijn eisprong duidelijk voelde, waagde ik me vandaag toch aan een testje... Op dag 16 had ik wat bloed verloren, en had gewoon een gevoel dat ik kon testen. Aangezien ik al 2x mk heb gehad, durf ik nog niet echt staan springen van geluk, even afwachten dus wat de dokter zegt. Volgende week laat ik bloed prikken, en mss kan ik dan voor een leuk kerstgeschenkje zorgen voor de familie
Ook ik zie 2 streepjes. Kan me goed voorstellen dat je voorzichtig bent. Maar zoals al voorgesteld is, doe anders een test, waarop staat dat je zwanger bent. Dan heb je ook geen twijfel of het nou wel zo is of niet. Ik gun je het zeker en het zou ook een leuk kerstcadeau zijn liefs vlinder
Ik zie ook twee streepjes staan hoor! Dat kan niet missen dus Ik mag volgende week testen, misschien kan ik de familie ook een leuk kerstkado bezorgen Veel succes verder!
hehe ik hoop het ook ik doe donderdag of vrijdag een digitale, dan weet ik het zeker, veel succes iedereen
Ik duim voor je voor donderdag, maar ik zie ook nu al duidelijk 2 strepen dus.... dat wondertje zit er wel aan te komen hoop ik voor je!
Mooie test! Ga een digitale test halen, test wel met ochtendurine, dan krijg je waarschijnlijk het meest duidelijke antwoord.
Ik zie ook 2 mooie strepen! Ik ga je alvast een dikke proficiat wensen! Je hebt het levende bewijs, kerstwonderen kunnen toch gebeuren. Hopelijk komt de kerstman ook eens langs bij ons! Dikke kus Lien
haha ja, voor ons is het in elk geval wel een wondertje, mijn moed was de laatste maaden stilltjes aan in men schoenen aan het glijden, en nu dit en dat een maand voor we de MMM ingingen, ik hou jullie op de hoogte, alvast bedankt voor jullie reacties, ik begin er eindelijk een beetje hoop in te krijgen. En.. ik weet hoe moeilijk het is als het zwanger worden maar niet wil lukken, en weet ook hoe groot die teleurstelling is elke maand... Toch wil ik jullie allemaal heel veel succes wensen, en duim ik ontzettend hard op een wondertje voor iedereen [-o< Heel veel liefs