Enige tijd terug konden we met zijn allen stemmen op Zwangerschapspagina. De winnaar werd bekend gemaakt op de 9 maanden beurs. Hoeveelste zijn jullie nou geworden?
Geen eerste in ieder geval. Ik weet eigenlijk ook niet hoeveelste we geworden zijn. Ik zal eens even kijken of ik het kan vinden.
De website met de prijswinnaars is nog steeds niet bijgewerkt. Maar we zaten in ieder geval niet bij de eerste drie, anders hadden we het geweten. Ik vind trouwens wel dat het lang duurt voordat die website is bijgewerkt met prijswinnaars. Voor mij blijven we winnaars! Groetjes, Josien
Wat jammer zeg! Maar wat Josien al zegt; Jullie zijn al winnaars! Zonder dit forum had ik echt niet geweten waar ik met mijn vragen heen moest!
Met al die dames hier niet eens in de top 3 gekomen? Ben benieuwd welke sites er dan wel in de top 3 zitten.
Helemaal mee eens Loel. Niet dat ik nu een enorm inzicht in internet heb, maar ik had echt verwacht dat ZW pagina bij de eerste 3 zou eindigen. Ach.. het zal wel aan mij liggen.