Hihi...ik vraag het meer omdat we met een groepje meiden vanaf een ander forum hierheen willen verhuizen, maar wel besloten willen blijven. Dus als het niet kan, dan graag tips over waar wel .
Misschien een hyves-site aanmaken.....? Een besloten forum binnen een forum vind ik een beetje vreemd en lijkt mij niet mogelijk. groet, agnes
theoritisch is t wel mogelijk maar denk niet dat dat hier gedaan wordt. Denk dat er dan wel heeeeel veel groepjes komen met die vraag. Om die reden zijn er ook "clubs" die een eigen forum gestart zijn voor t gezellige geklets en hier verder voor de info enz blijven komen. Of idd een hyvespagina
Nee, je kan hier inderdaad niet afgeschermd kletsen. *het maken van reclame voor andere fora is uiteraard niet toegestaan* Elmo
Nee, die mededeling was ter voorkoming dat anderen met ideetjes zouden komen Natuurlijk zijn jullie welkom. Je kunt sowieso een groepje starten. Ik denk niet dat het veel meelezers op gaat leveren hoor, omdat jullie al hecht zijn. Veel plezier in elk geval, als jullie gezellig hier komen schrijven. Elmo