discussies!

Discussie in 'Over deze site' gestart door djellybelly, 7 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ik wil graag ff de aandacht vragen voor de discussies, die er op het moment gaande zijn!
    ik vind het een beetje uit de hand lopen en niet zo leuk meer om te lezen!

Iedereen zegt wel "laat iedereen in zijn waarde" maar waarom doet niemand dat dan...

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    bereid je voor op een discussie in dit topic.

3. djellybelly

ok als k dan nog geneens mag zeggen dat ik het een beetje uit de hand vind lopen, dan mag je m van mij verwijderen.
    ik vindhet gewoon echt niet meer leuk om te lezen, dus als het zo door gaat dan lees ik nix meer.

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Heb je mij dat horen zeggen?
    nee toch?
    ik denk alleen dat er hier ook weer een discussie van komt.
    meer niet.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    :p Waar is de sensatie,

Ik kan geen heftige discussies vinden,

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Over welke discussie's heb je het als ik vragen mag? Ik lees erg veel maar zie nog geen topic waarvan ik denk dat hij te ver gaat.

7. djellybelly

nou ja over een discussie over de zwervers en over het zindelijk maken van je kind!
    het is niet schelden ofzo maar het gaat best ver vind ik.

8. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    ik denk dat anstefay het over diversen topics heeft die over een onschuldig onderwerp gestart worden, en dan vervolgens 6 pagina's doorbreien over 1 of 2 opmerkingen van iemand..

Ik persoonlijk vind een gezonde, nette discussie prima kunnen zolang een ieder in zijn of haar waarden gelaten wordt..en het geen quote op quote op smiley verhaaltje wordt.

9. Niet meer actief

Nou idd Fay, ook ik vind bepaalde discusie's uit de hand lopen.
    En persoonlijk vind ik ook dat door de mod's er weinig aan wordt gedaan .... !
    Ook kun je heel goed merken dat sommige mod's zeker wel partijdig zijn en zeker een kant kiezen...
    ik kan het natuurlijk ook verkeerd zien, maar ja zo komen jullie wel over.

En dat komt vooral helemaal naar voren in heftige discussie's.
    Waar sommigen gewoon lekker hun gang kunnen gaan, en sommigen hun topic meteen wordt gesloten ... !?

edit: bericht aangepast door Kwebbel
    Gr Randy

10. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    @Randy,
    ik vind het jammer dat je dit zo ervaart, ik kan alleen benadrukken dat als je een topic uit de hand vindt lopen je altijd dit kan melden aan een van ons, danwel via de meld het aan de mod's knop of via een pbtje..

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou Randy,
    Heel knap dat jij na 23 berichten deze conclusies trekt! Ik ben de laatste tijd juist veel minder online omdat mijn prive leven ook pieken en dalen heeft, qua drukte. Ik heb me in 1 discussie laten zien (nav een melding aan de mod's)....dus tjah...denk niet dat je een goede kijk hebt op het algemene beleid. Jammer dat je het zo ervaart...geef het misschien eens iets meer tijd.
    Elmo

12. Niet meer actief

Ja ja dat weet ik ook wel, maar mijn ervaringen zijn anders ....
    Snap je?
    Ook als je kijkt op andere forums, praten ze over het beruchte zwangerschapspagina .... met de partijdige moderators ....

Gr Randy

13. Niet meer actief

Ja dat ik geregistreerd ben ja 23 berichten maar de lange tijd dat ik alleen maar mee lees dan?
    Maar goed dat konden jullie ook niet weten natuurlijk dat ik wel meer weet dan mijn neus lang is en dan 23 berichten .....

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Misschien moet je je afvragen of dit wel een geschikt forum voor jou is Randy.
    Dat geldt voor iedereen die zich hier niet op zijn plek voelt of iets dergelijks. Je bent hier uit vrije wil. Heb het naar je zin of zoek een forum dat wel bij je past.
    Meer kan ik er niet van maken.

15. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Daar gaan mijn haren weer...hoepsa omhoog :) !
    @Randy, die bepaalde mensen op die bepaalde andere site zijn niet voor niks niet meer welkom op deze site, dus dan hebben we toch een paar keer goed ingegrepen..

maar zonder gekheid, zoveel mensen zoveel wensen!
    We doen ons best, en dat is ruimschoots genoeg.

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dan had je je voor je je registreerde juist af kunnen vragen of je kunt leven met de mod's en de gang van zaken hier.
    Vreemd dat je je ergens registreerd waar je je niet helemaal thuis voelt.
    Maar ik hoop dat je het hier aktief naar je zin zult hebben!
    Wat mij betreft ben je evengoed welkom.

17. Niet meer actief

Ow nee ik had ook niet vreselijk veel problemen met jou en jullie, maar gewoon nu het ter sprake komt zeg ik het gewoon even ... mag dat niet dan?

Dat zou toch wel mogen ... lijkt mij.
    Kritiek wordt je niet minder om hoor ;)

Gr Randy

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tuurlijk mag het...maar het komt niet zo leuk over...denk dat je dat ook wel begrijpt van ons uit. Maar wat ik al zei, ik hoop dat je het hier hartstikke naar je zin gaat krijgen!

19. Niet meer actief

Ik gaf alleen maar mijn mening en ik zou me natuurlijk niet registreren als ik denk dat ik me groen en geel zou gaan ergeren aan jullie ..... niet dan?

Ow trouwens elmo, jij betn precies net zo lang zwanger als mijn schoonzusje .. hihi zag ik net even toevallig .

dikke kus Randy

20. djellybelly

hahahahaha meiden kom op ik bedoelde idd dat een topic onschuldig begind en dan uitloopt tot 6 paginas net wat Sientje bedoeld!
    laten we er maar lekker over op houden ik hoopte alleen dat de mods een beetje alles in de gaten wouden houden, er zijn gewoon bepaalde quots die uit de hand lopen!

Deel Deze Pagina