Banner onder email?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gezond, 23 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hoi hoi...

Misschien is dit een vraagje voor alleen de moderators... maar ik stel hem maar in het algemeen en ik hoop dat er iemand is die me antwoord kan geven... Of me kan helpen..

Ik wil nl. graag de cyclusbanner en als ik zwanger ben de zwangerbanner onder mijn emails hebben... Dus dat ie ook net zo meetelt als die in forums en op weblogs doet....

Ik krijg hem er nu wel onder, maar ik moet nu elke dag een andere aanmaken en elke dag er opnieuw inzetten... en ik elk mailtje apart toevoegen... En dat is lastig! :( :( :x

Hoe krijg ik het voor elkaar dat ie gewoon meetelt? :D

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik heb er niet heel erg veel verstand van, maar ik zou zeggen dat je misschien iets verkeerd doet met het inplakken van je banner in je e-mail. Je moet namelijk linken naar jouw eigen cyclus (in dit geval is dit de url op internet: http://www.zwangerschapspagina.nl/cyclu ... cyclus.png).

Je kunt deze url vinden door op je banner te klikken met de rechtermuisknop en dan naar eigenschappen te gaan. In het venstertje dat je nu te zien krijgt zie je de url. Misschien kan je dat eens proberen? Anders zijn er hier wellicht andere mensen die je verder kunnen helpen!

Succes,
    Josien

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hoi Josien...

Dank je wel voor je snelle antwoord! Heb het even geprobeerd... en het klopt wel... Als ik de link in de bron zet, dan werkt ie inderdaad... Maar dan moet ik em nog elke keer apart bij elke email erin zetten en elke dag opnieuw gaan kijken...

En ik wil juist dat het er standaard in komt te staan en dat ie standaard gewoon telt net als hier...

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik snap het meid... ik hoop dat iemand anders je nog een goede tip kan geven. Jammer dat het zo niet werkte... :cry:

Succes,
    Josien

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Volgens mij kan het niet standaard...alleen per keer.
    Elmo

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Toch bedankt Josien!

Getsie derrie... meen je niet Elmo!
    Khoop toch stiekem nog op een tip! ;)

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

De vraag is hier volgens mij vaker gesteld (bij: over deze site, dacht ik) en ik dacht dat het antwoord van Jan was dat het dus niet kon.
    Elmo

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hmmm... chips...! ;)

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Volgens mij ben ik eruit... en zou het wel moeten willen... ;)

Via iemand die zelf scripts schrijft etc.

Ik zal proberen om uit uit te leggen, hoe je een handtekening toe kan voegen in een mail.

Open een mail en zet daar je banner in.
    Klik in de bron en kopieer deze naar Kladblok.

Maak hier een HTML van:
    Dus opslaan als:
    banner_zwanderschap.HTML.
    Opslaan als type: Alle bestanden.

Zet deze op een plaats, waar je niet zo snel gaat verwijderen.

Extra: Opties: Tabblat , handtekening.
    Vink Bestand aan:
    Vink Uitgaande email aan;

Bladeren: en zoek je HTML van je banner.
    Bestandtype: HTML:

Toepassen en dan moet het lukken, dacht ik.

Probeer het maar eens... Kweet alleen niet of ie nu ook automatisch meetelt... Maar hij zet de banner er nu wel automatisch in!

Dus voor degenen die dit ook graag willen...

Succes... en heb je vragen... Ik snap het nu! ;)

Deel Deze Pagina