Pfff meiden, er moet me even iets van mijn hart. Mijn mannetje en ik waren de hele dag super druk bezig geweest en gingen toen even naar mijn schoonouders die een blok verderop wonen. Toen we terugliepen had mijn mannetje ineens last van zijn hand. Hij had er een dof gevoel in. Toen hij thuis kwam ging hij na de wc en toen het terug in de kamer kwam hing zijn mondhoek helemaal naar beneden. Ik heb als een idioot de huisartsenpost gebeld waarna er binnen tien minuten een dokter op de stoep stond. Mijn mannetje vond het totaal onnodig dat ik iemand liet komen en zei dat het wel over zou gaan. En de gek... hij kreeg gelijk. Nog voor de dokter er was was het in zijn gezicht aardig bijgetrokken. Hij had honger zei hij... De dokter heeft hem helemaal nagekeken. Alles leek in orde en de huisarts dacht aan een migraine-aanval. Dat kan namelijk gepaard gaan met uitvalverschijnselen... Ik vond het doodeng moet ik zeggen... Zegt ie net dat ie dat een aantal jaren geleden ook al eens had gehad en daarom wel wist dat het over zou gaan. Dat was toen namelijk ook... Ik vind het nog steeds maar eng... Wat een schrik ineens. Je denkt toch meteen aan het ergste... Groetjes, Josien (nog steeds shaky hier op de bank zittend) ale: 8-[
ja dat kan ik me voorstellen ja.. voor hetzelfde geld is het wel een beroerte ofzo. je kan beter die dokter een keer voor niets laten komen dan dat hij niet komt terwijl het nodig is.. xxx
Had hij ook hoofdpijn erbij dan? ghehehe dat lees ik niet terug in je verhaal. Bah kan me voorstellen dat je geschrokken bent! bah!
meid je hebt heel goed gehandeld, en ook al heeft je man dit wel eerder gehad, jij kan niet weten wat het precies is en het lijkt wel heel erg veel op een TIA (beroerte) dus mocht het ooit weer gebeuren, zou ik weer de dokter bellen, beter te vaak bellen, stel dat je je vergist en het is niet hetzelfde als wat je man eerder gehad heeft, dan zijn een paar minuten belangrijk wat een schrik zeg, doe maar even rustig aan
Nou de hoofdpijn kwam pas naderhand. Nu heeft ie nog steeds hoofdpijn en hij heeft het koud. Hij ligt op de bank te slapen nu... De dokter zei dat migraine wel eens volgde op de uitvalverschijnselen. Maar ja... je weet dus niet als ie die verschijnselen heeft of er nog hoofdpijn op gaat volgen. Ik schrok me helemaal lam...
Dat vind ik dus ook... zeker als ik nu de dingen op internet lees. Dan lijkt het haast meer een TIA dan een migraine-aanval. Maar goed... de dokter weet het het beste natuurlijk. Zijn bloeddruk was in ieder geval prima dus dat is een goed teken.
past ook precies bij een migraine aanval hoor. Lekker laten slapen, en dan is het daarna weer helemaal goed
Ik hoop het ook! Dank jullie wel meiden voor de geruststellende woorden.... Ik ben normaal niet zo'n schrikkerig typje, maar nu schrok ik me toch echt rot... Nog nooit zoiets gezien!
Ik heb het ook een keer gehad, ik was helemaal verlamd kon niet praten niks maar wel alles horen maar ik had er dan wel verschrikkelijke hoofdpijn bij dus wist dat het migraine was.
Getsie! Ik kan me ook goed voorstellen dat je vreselijk geschrokken bent! Dat zijn dingen die je eigenlijk niet wilt meemaken!
Dat is zeker eng maar ik heken het. Ik heb ook migraine aanvallen gehad (godzijdank al 5 jaar niet meer) en daarbij kreeg ik uitval verschijnselen. Ook bij mij ging mijn lip hangen en mijn voeten vielen naar buiten enz. Heel raar is dat.