Ik zie dat er steeds weer nieuwe bij komen. Eerder wist ik ongeveer wie allemaal moderator was...maar nu ben ik even het spoor bijster. Is er ergens een lijst waar ik kan zien wie waar moderator is? Vast wel...ik kan het alleen niet vinden.. Wie weet het?
Bedankt...ik heb het ooit gevonden maar nu lukte het niet Nog steeds niet trouwens ben ik nou zo kippig?
Als je op de tja hoe noem je dat, niet de echte home pagina, maar gewoon de home pagina waar alle topics staan. Dus waar je kan kiezen uit bijv de lounge, babyuitzet, baby&dreumes, etc dat stukkie , de index ofzo noem je dat misschien? Als je dan naar beneden scrolt, onder vakantie & vrije tijd staat een kopje, markeer alle forums als gelezen en bekijk forumleiding. Daar kan je alle mods etc zien .
Haha geeft toch niet joh! Ik ging er laatst naar kijken en toen duurde het ook even voor ik het weer gevonden had. Vooral omdat het dus verdwijnt als je in een topic zit en er verschijnt als je in de index zegmaar zit haha.
Hallo meiden, Het verschil tussen een super moderator en moderator is als volgt: Een super moderator modereert alle forums op zwangerschapspagina. En een moderator is aangesteld tot het modereren van een x aantal forums. Je kan inderdaad de lijst met forumleiding vinden onder de gebruikers die online zijn (staat er in kleine letters; bekijk forumleiding). Ik hoop jullie voldoende te hebben geïnformeerd. Groetjes, Babii
Haha geweldig daar kan ik hem dus niet vinden maar wel boven de gebruikers die online zijn en onder het laatste forum. Hij is dus gewoon overal en nergens te vinden haha dat ding verplaatst zich vrij over het forum .
Ja...klopt Maar ik wilde toch wel even zelf weten waar het stond. Voor als ik het ooit weer eens wil vinden
Ja idd das wel handig, maar dan kan je ook natuurlijk gaan naar 'directe links' & 'mijn onderwerpen' hihi dan vind je dit topic weer 😄.