Hallo allemaal, Ik ben naar 2 jaar eindelijk zwanger ik ben zo blij tot ik vanavond naar de wc ging en ik zag wat helderbloed ik heb de vk gebeld en die zegt dat ik moet afwachten en of ik pijn had nou pijn heb ik niet maar als het erger word moet ik terug bellen en kan ik volgende week terecht. maar ik ben best bang om te gaan kijken ik heb op internet gelezen dat de helft van de vrouwen die bloedverlies hebben niks aan de hand is maar ik maak me best wel druk ben ik eindelijk zwanger en krijg ik bloed..... Sorry ik moest het even kwijt hoor ik maar me zo druk Liefs Tessaa
Ik hoop dat het meevalt meid.. Ik heb het ook gehad en bij mij is het goed gegaan. Maar dat zegt natuurlijk niks over jou.. Ik gun het jullie zo dat dit goed mag gaan. Veel sterkte in deze onzekere tijd. Dikke knuffel.
heyy meis Ik had donderdag bruinverlies best veel. Dacht ook dit is het he.... Maaar nogg steeds mega posi testen dus vertrouw je lichaam heb je geen kramp en stolsels? Dan heb je kans dat het gewoon een adertje is!!! Probeer rustig te blijven stres is ook niet goed
hoi S1986 Ja ik ging net ook kijken maar geen bloed mar heb wel wat krampjes maar niet dat ze pijn doen en ik probeer er neit aan te denken... Liefs
hey meis, ik had het bij mijn zoontje ook hoor. zelfs paar dagen aan een stuk... maar had toen nog geen test gedaan, had 6 jaar de pil geslikt en dat was de eerste maand dat we gestopt waren met de pil. dus ik dacht dat het van het ontpillen was enzo. 3 weken later een test en bij bloedtest bleek ik al 8 weken zwanger te zijn. blijf positief denken!
He Tessaa, Blijf geloven hoor..het kan gewoon nog de innesteling zijn of een adertje inderdaad.. Als het maar niet zoveel wordt als bij een echte menstuatie. De krampen kunnen ook het uitrekken van de baarmoeder en de spiertjes daaromheen.. Heb ik zowel bij de eerste als nu bij de tweede ook. Sterkte!!! Vera
hallo iedereen nou dag 2 ik heb nog wel wat bloed maar licht roze ik probeer er niet aan te denken en ga er van uit dat alles goed is natuurlijk blijft er wel een stukje onzekerheid maar goed daar moet ik niet aan denken 8 juni heb ik me eerste afspraak bij vk en dan kan ik zien of alles goed is. Liefs Tessa P.s bedankt voor jullie positieve steun
hey kitty Ja ik hou jullie zeker op de hoogte.. Het bloed is nu minder tot bijna weg maar ik hou de moed er in en ga er van uit dat alles goed zit ik heb gelukkig geen last van krampen en rugpijn en er zitten ook geen stolsels bij dus ik hoop dat het allemaal goed is Liefs Tessaa
hallo dames Nou vandaag nog steeds licht roze bloed ik ga strax de vk bellen om te kijken of ik toch langs kan komen dan heb ik ook wat mer zekerheid want ik leef nu echt in onzekerheid en dat is niet goed voor mij en ook niet voor de baby Liefs Tessaa