Het viel mij net op dat ik bij het lezen in een topic (Corona gedeelte) ineens een driehoekje in de adresbalk zag staan: Als ik er op klik komt de volgende info: Waar zit dat in? Als ik net een topic open in dit onderdeel van het forum staat het er niet.
Ik zie deze melding ook sinds vandaag inderdaad! Vond het ook vreemd en heb zelfs al m'n cookies ververst en opnieuw ingelogd, maar het blijft.
Ja en het rare is, het verschilt per topic. Je zou verwachten dat het overal óf wel veilig is óf niet!
Klopt liep hier ook tegenaan bij schooluitval (corona onderdeel) toen ik ff de update van A. Vogel plaatste.
Bedankt voor je berichtje. Dit komt door de banners die geladen worden onder de berichten. Dit verliep nog via het normale protocol. We zullen dit aanpassen.
Het is nog niet opgelost zie ik. Je kan een topic lezen en dan naar de volgende pagina gaan en die is dan weer niet veilig. Je moet de hele tijd de balk in de gaten houden en het lijkt nu ook erger geworden.
De melding komt door de banners van andere sites, zoals nodapp. Die worden geladen vanaf een niet-SSL website.
Topic Kinderbescherming België, hulp gevraagd Beide pagina's niet veilig. Hopelijk kan er snel wat aan gedaan worden op alle pagina's weer veilig te krijgen.