Hoi meiden, Zoals de titel al zegt; niet heel smakelijk, maar ik ben benieuwd of meerderen van jullie dit hebben: Ik heb de laatste paar dagen zo last van dik rekbaar geel/witverlies! Soms voel ik het er gewoon 'uitlopen'. Omdat ik een paar keer bloedverlies gehad heb, ben ik steeds bang dat het bloed is, maar 't is echt alleen afscheiding! Is dit herkenbaar? Nogmaals sorry voor het niet zo smakelijke onderwerp!
Oo heb ik ook hoor! Maar het stinkt/ruikt niet dus ik maak me verder niet druk. Wel vind ik het vies voelen als het eruit loopt...
dat is duidelijk een zwangerschapskwaaltje. maar houd het wel in de gaten. het kan duiden op een schimmelinfectie maar ook op streptokok bacterien. ik heb het in mn eerste zwangerschap hel erg gehad, en dacht het hoort erbij maar het kwam uiteindelijk door streptokok bacterien en mn kindje is heel ziek geweest na de bevalling.
Bij mij was het eerst ook vooral kleurloos en wit/geel, maar werd het uiteindelijk echt wit (leek serieus een beetje op yoghurt) en dat bleek dus een schimmelinfectie te zijn. Ook getest op streptokokken, maar dat was gelukkig niet het geval! Ik vond het niet raar ruiken en had ook geen jeuk ofzo, dus je kunt een infectie hebben zonder dat je er echt iets van merkt. Meer afscheiding is inderdaad echt een zwangerschapskwaaltje, maar wel een beetje in de gaten houden dus!
Hier ook behoorlijk last ervan,..merk ook dat het met de weken steeds meer wordt, is dat ook normaal? Misschien voor de zekerheid toch maar een infectie uit laten sluiten?
Hier ook vrij veel afscheiding. kan de ene dag gelig zijn en heel veel/vaak en een dag later weer bijna niets meer. zo onvoorspelbaar. soms smeer ik eens enkele dagen daktarincrème en is het ook weer effe beter. wie kan bepalen of het e schimmel is en hoe?