hallo, ben nu voor het eerst de CB digitaal ovutesten aan het gebruiken, had gisteren een dus positief, maar vandaag weer een dus ook weer positief ......... heb hiervoor alleen die stripje van mtcare gebruikt en die was dan 1dag vet positief dag erna gelijk heel negatief. ik vraag me nu dus af of mijn ei nou nog steeds binnen 24/36 uur komt of niet snap namenlijk niet waarom hij 2dagen een geeft. iemand hier ervaring mee of iemand die het weet? alvast bedankt. groetjes
Hey Sab, ik heb vandaag ook voor het eerst zo'n digitale test van Clear Blue gebruikt. Van een webvriendinnetje begreep ik dat zij meestal ook op 2 dagen een smiley had en zelfs een keertje 3 dagen een positieve test had. In de gebruiksaanwijziging staat dat je ei binnen 1 of 2 dagen na de smiley komt. Stel dat jij op het moment van jouw positieve test pas over 2 dagen je eisprong hebt, dan krijg je de volgende dag toch een positieve test te zien, omdat je ei dus nog niet geweest is. Ik weet niet of dit echt zo is, maar dat zou wel een verklaring kunnen zijn. Ik vroeg me nl. hetzelfde af, en kon alleen deze verklaring bedenken. Veel klusplezier toegewenst! Marla
hoi marla, ok dan weet ik in iedergeval dat het bij deze niet raar is om 2dagen een positief resultaat te krijgen en ja dan ga ik er maar van uit dat mijn ei er nog aan komt! vanavond dan maar even aan het klussen gaan met hubbie hihihi jij ook heel veel succes met de testen hoop dat je snel een heb en flink klussen natuurlijk groetjes sab
ik heb ze ook 1x gebruikt. (was toen wel meteen zwanger) ik de gebruiksaanwijzing staat dat als je de eerste keer een ziet, dan hoef je ze de dagen erna niet meer te gebruiken. Zodra je de ziet ( de eerste keer) weet je dat je eisprong BINNEN 36 uur komt! dus: 3 dagen klussen en met de pootjes de lucht in!
ja idd we klussen maar gewoon en dan zien we het wel want van die CB ovulatietesten wordt ik niet meer wijs had zaterdag ochtend 11uur een toen zondagochtend 11uur een en vandaag 11uur weer een! had ze nog liggen dus kan het niet laten om te doen al staat er in de gebruiksaanwijzing na de eerste niet meer testen. heb een langdradig eitje denk ik hihi begrijp er alleen niks meer van ach ja het vrouwenlichaam blijft soms een raadsel kunnen geen testjes tegenop! groetjes sabrina
Hoi, Ik ben tot nu toe altijd gestopt met testen op het moment dat er een verscheen. Ik was echter deze maand nieuwsgierig of dit inderdaad meerdere dagen zo was, maar ik had de volgende dag gewoon een open rondje. Ik denk dat je zo wel kunt bepalen of je eitje al geweest is ! Succes allemaal. Groetjes, Niekie
Ik heb de ovulatietesten van CB gehaald. Volgende week begin ik met testen. Ben benieuwd, is de 1ste keer dat ik het ga gebruiken!
Hi! CB digitaal bevalt me ook goed!Heb vandaag ook positieve test..een smiley!Vind het heel duidelijk. Dus vanavond druk aan de "klus" Liefs Es
Ik vind de CB digitaal ook ideaal, ze zijn echt overduidelijk! Heb ze deze cyclus voor het eerst gehaald en op dag 14 een , maar ook ik kon het niet laten en teste een dag later weer en toen ook een . Eitje is iig netjes geweest Iedereen succes met het ovu-testen. Liefs
hallo, iedereen heel erg bedankt voor de antwoorden, alleen is ons dochtertje vanaf zaterdag goed ziek geweest dus helaas is er van het klussen niet veel gekomen, had na een gebroken nacht en een heledag kots opruimen weinig zin savonds meer maar vind de digitale CB wel erg fijn werken dus ga ze gewoon volgende maand weer gebruiken en dan natuurlijk wel flink aan de klus! iedereen heel erg veel succes en dat jullie maar snel zwanger mogen zijn. groetjes sabrina
Hey Sab, wat balen, zeg, dat je dochtertje net tijdens je eisprong ziek werd. Kan me voorstellen dat er van je libido niet veel meer over is na het opruimen van kots. Vandaag had ik mijn eerste smiley op mijn ovutest. Wow, dat geeft echt een goed gevoel. Heb gisteravond geklust, en ga er vanavond weer voor. Hopelijk is het bij jou in de volgende ronde raak! Liefs, Marla
hihi nee echt niet snacht bijna niet slapen overdag alle rotzooi ruimen en tot overmaat van ramp ging me wasmachine ook nog kapot dus nee had meer zin in een een warme douche en wat slaap hihi maar achja volgende ronde dan maar weer, jij goed aan de klus dan ik hoop voor je dat het raak is, en ja leuk is het wel zon smiley te zien! groetjes sabrina
Oeh, je wasmachine ook nog eens kapot, zeg je? Nou, en met zo'n zure lucht om je heenhangend zal je man je liever op dat moment ook uit de weg zijn gegaan. Jeetje, bij jou rustte er geen zegen op deze ronde. Dat had ik nou tijdens mijn vorige cyclus: er gebeurde van alles en nog wat, en ik heb toen met een ziek hoofd liggen klussen. Ik hoop maar dat het deze ronde dubbel en dwars goedgemaakt wordt. Gelukkig deed je douche het nog wel, hehe. Liefs, Marla
hahaha gelukkig wel en ook heel fijn dat mijn moeder zo lief was om even alle super smerige wasgoed te komen halen en te wassen want dat stinkt idd goed bah bah bah maar idd het zat deze ronde niet echt mee en pff klussen als je zelf ziek bent das ook niks nee, wie weet deze ronde wel voor jullie.......zet hem op flink aan de klus... wij volgende ronde maar weer heb ook een pendel van maart 2007 dus wie weet gaat dez edan wel uitkomen ik hoop het wel hoor! groetjes sabrina