Sinds vandaag heb ik inlogproblemen. Elke keer als ik mijn browser afsluit ben ik uitgelogd. Mijn vinkje mij onthouden staat aan , en voorheen was dit ook geen probleem. Hebben meer mensen hier last van? groetjes.
Okee ,thanks dames.. weet ik in ieder geval dat het niet aan mijn pc ligt! Hopelijk is dit gauw weer over =)
Hier ook, en ik moest erg lang nadenken voor ik mijn wachtwoord weer wist. Gelukkig ging het goed haha.
Hoi Meiden, Klopt, we hebben een beveiligingsupdate moeten doen en die heeft invloed op de cookies. Als het goed is moet het na een keer inloggen weer zijn opgelost. Mocht het dan nog steeds problemen geven, wat je dan kunt proberen is alle openstaande vensters op je computer sluiten. Dan via het configuratiescherm naar internet opties gaan en daar de cookies, tijdelijke internet bestanden en geschiedenis wissen. Daarna Internet Explorer weer openen en het dan nogmaals proberen. Dan is het zeker opgelost. Weet je je wachtwoord niet meer dan kun je een nieuwe opvragen of even contact met ons opnemen, wij maken dan een nieuwe voor je aan. Lotte