Mijn banner is plots verdwenen. Nou heb ik dat eerder gehad en toen lag het doorgaans aan de bannersite, maar ik heb nu een aantal tickers van andere sites geprobeerd, en ik blijf de melding krijgen dat ik 2 afbeeldingen heb toegevoegd terwijl ik er toch echt maar 1 heb. Hoe los ik dat op?
Kijk hier anders even: http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/403868-problemen-banner-babytijd.html Ligt dus niet aan zwangerschapspagina maar aan de site van babytijd.
Dit had ik al gelezen idd, maar los van dat mijn banner verdwenen is, kan ik dus ook geen nieuwe toevoegen. Ik blijf de melding krijgen dat ik 2 afbeeldingen heb toegevoegd, terwijl ik maar 1 banner toevoeg en geen emoticons o.i.d in mijn tekst heb staan .
Ik heb de link weggehaald en welke banner ik ook probeer, van welke site ook, ik gebruik steeds de BB code. Maar hij blijft zeggen dat ik 2 afbeeldingen gebruik.
Beste Beebiewens, Ik heb even gekeken, maar er stond inderdaad nog een banner in. Ik heb deze nu voor je verwijderd. Volgens mij zou je nu een nieuwe moeten kunnen plakken. Groetjes, Josien