Laatst gelezen bericht bekijken alleen na uitgelogd te zijn?

Discussie in 'Over deze site' gestart door Chipske, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Alleen nadat ik uitgelogd ben geweest kan ik gebruik maken van het icoontje waarmee ik mijn laatst geplaatste bericht kan lezen en van daaraf verder lezen.
    Als ik al langer ingelogd ben lukt dit niet meer, dan moet ik soms een pagina, of 2, doorscrollen om bij het laatst gelezen bericht te komen.

Waar ligt dat aan?

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Het forum blijft dat niet real time bijhouden, hij onthoudt het totdat je het betreffende bericht bekeken hebt daarna begint hij weer met onthouden voor de volgende sessie.

Lotte

3. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Bedoel je daarmee te zeggen dat ik tijdens het ingelogd zijn en het steeds opnieuw checken van een zelfde topic na ook in andere topics actief te zijn geweest, ditzelfde probleem ook nog eens heb als ik dan weer uitlog?

Ik heb het niet over "bekijk nieuwste bericht" in de onderwerpenlijst, maar over de lijst die weergegeven is bij bekijk mijn berichten. Daar doet 'ie dit dus alleen de 1e x na inloggen blijkbaar.

Is dat gewoon een verschil of zo?

4. Niet meer actief

Het sessiesysteem loopt enigszins in de war hier, dat had ik ook gezien. Hoe dat precies komt weet ik niet, maar ik ga ook niet de moeite doen om het op te lossen, aangezien het toch vervangen wordt.

5. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Oh, oké...dan is het waarschijnlijk van tijdelijke aard.
    Bedankt voor jullie antwoord Lotte en Bas!

Deel Deze Pagina