Ik heb een hele onregelmatige cyclus. Nu ben ik gisteren na 41 dagen ongesteld geworden maar het is veel minder dan anders. Echt heel veel minder. Wel echt rood bloed maar zo weinig...Verder heb ik af en toe wat trekjes in mijn buik en puistjes op m'n boezem maar verder helemaal geen klachten. Moet ik het toch maar als ongesteldheid rekenen? Ook als het veel minder dan anders is?
Het kan zijn dat het een keertje minder is als anders maar er zijn ook veel vrouwen de een soort ongesteldheid krijgen en doorvloeien als ze zwanger zijn. Je zou een paar dagen kunnen afwachten en kijken hoe het dan gaat (of je no steeds weinig bloedverlies hebt of dat het echt doorzet) Het kan natuurlijk ook een innestelingsbloeding zijn
elke menstruatie is anders. Als het twee dagen of meer is dan kan je het rekenen als een mensis. Zelfs als het heel licht is. Dat is mijn ervaring. Mocht het iets anders zijn dan komt het er vanzelf uit... in de zin van een positieve zwangerschapstest. Wil je het zeker weten koop dan een fruitkat (kruidvat test) van 5,= en dan weet je het zeker. Mocht het wel zo zijn: contact opnemen met de ha ivm bloedverlies.