Hoii Even een vraagje over het sluiten van topics.. Is alleen de topic-opener bevoegd om de meldknop te gebruiken om een topic te sluiten, of mogen anderen leden dit ook doen als ze zien dat het bijv. een oude vraag is, of iets waar geen reacties meer op komen ? Ik zie soms topics die al beantwoord zijn maar nog open staan dus ik vroeg het me effe af Groetjes!
Volgens mij mag je de meldknop zelf altijd gebruiken als je iets wil melden maar niet om een topic van een ander te laten sluiten dan zouden heel veel mensen hun topic kwijt zijn. Je kan natuurlijk altijd wel aangeven waarom je vind dat een topic dicht moet en misschien dat een modje het hier dan mee eens is. Maar topics gaan volgens mij automatisch na een maand dicht als er niets meer gepost is hoor.
inderdaad, ook al is het antwoord gegeven of wordt er niet meer gereageerd, blijven de topics open todat ze vanzelf sluiten. Anders zouden we een dagtaak hebben aan het sluiten van topics.
Haha volgens mij ben ik een beetje verslaafd aan (mijn) topics sluiten, en ik weet niet waarom Gewoon het idee dat het afgesloten is denk ik ofzo! RaaRR.