Wij als Juli 2008 mama's hebben een idee bedacht om jullie te bedanken voor de ruimte die wij hier hebben om met elkaar te kletsen. Na 9 maanden zwangerschap en inmiddels al 4 maanden genieten van onze kleintjes, hebben we onderling een leuke vriendinnengroep opgebouwd. Sommige (zoals ik) hebben we zelfs vriendschappen aan overgehouden, en we kletsen over alles. Ik heb dit voorstel bij onze topic geplaatst en de andere dames enthousiast gemaakt, inmiddels hebben zich al 6 dames aangemeld (staat net een uurtje op het forum) dus morgen zullen meerdere zich aanmelden. Wij hopen hierbij jullie onze dank te kunnen laten zien! We houden jullie zeker op de hoogte wanneer de Marathondag zal plaatsvinden! En natuurlijk zullen wij proberen (voor ons niet zo moeilijk ) zoveel mogelijk pagina's vol te kletsen die dag!
Graag gedaan hoor Zonder jullie forum had ik ook niet die superlieve meiden ontmoet! En zo denken wij er allemaal over.
Wat een leuk idee zeg! 1 keer in de maand zouden we dat zelfs wel voor het hele forum kunnen doen. 8)
We hebben inmiddels al 10 dames voor de marathon, nog niet iedereen is online geweest dus wachten nog even tot woensdag/donderdag en dan kunnen we een datum afspreken! @Niesje, die 200 pagina's worden voor ons zeker een makkie
Wat een top idee van je! Mogen ook mensen doneren die niet meekletsen bij de mama's? Als dat mag dan stort ik ook hetzelfde bedrag als het aantal pagina's dat jullie volgeschreven hebben! Nogmaals, Top Idee!
ja, dat gaat zekers goedkomen dames! das 1 ding wat zeker is.. kletsen kan je met een gerust hart aan de juli mama's overlaten