Op dit nieuwe forum kan je zien wie je profielpagina heeft bezocht tenzij diegene die je heeft bezocht heeft aangegeven dat een ander dit niet kan zien. Nu staat standaard alles te zien voor iedereen. Ik was hier niet van op de hoogte en nu staan er bezoeken op mensen hun profielen die ik met terugwerkende kracht niet meer kan verwijderen. Ik heb de opties nu wel op alleen vrienden staan maar zouden jullie dit met terugwerkende kracht nog voor iedereen kunnen doen? Ik denk dat er misschien wel meer mensen zijn die hetzelfde hebben gedaan als ik.
@natasja: dat kan je wel goed afschermen maar wat ik bedoelde is dat als je het profiel van een ander bezoekt diegene dat kan zien en ik vroeg mij af of dat uitgezet kon worden oid
Of je moet je eigen profiel op onzichtbaar zetten (kan bij gebruikersinstellingen). Dan is je naam niet te zien in het profiel van degene die je bezoekt, maar daarnaast dan ook niet in de lijst met personen die online is. Groeten, Josien
Ik heb mijn profiel op onzichtbare modus staan, maar sta toch in de lijst met actieve gebruikers? Doe ik iets fout of werkt dit nog niet goed?
Hoi maartjes, Het beheer en jijzelf zien jouw gebruikersnaam wel in de lijst. Overige gebruikers zien je niet. Jan