banner

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gerda, 7 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Succes dames.

    Duim voor jullie.

    Silly
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    succes meiden en wie weet hebben we der 3 in 1 klap :)

    gr debbie ik ga duimen
     
  3. Natas26

    Natas26 Bekend lid

    2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Hoi allemaal!

    Ik ben benieuwd maandag, wel leuk met z'n 3en testen!

    Voor mijzelf verwacht ik er niet zo veel van hoor, tis pas mijn eerste ronde. Vandaar dat ik ook tot maandag wil wachten. Op dit moment heb ik nog nergens last van dus geen ongi klachten maar ook geen zwangerschap symptomen. :)

    We zullen wel zien maandag! Succes meiden, we keep in touch :) enne de rest..... bedankt voor het duimen!
     
  4. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    nou op naar maandag zou ik zeggen. wel leuk voor ons want dan wordt het wachten tot volgende week zaterdag weer wat gemakkelijker.
     
  5. Natas26

    Natas26 Bekend lid

    2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Hallo allemaal,

    Helaas ik doe niet meer mee voor de maandag, mijn :evil: :evil: zijn er! Op naar ronde 2! Jullie succes enne laat het weten he! Ik duim voor jullie!
     
  6. Nance

    Nance Actief lid

    7 dec 2005
    157
    0
    0
    Ow Natas,wat jammer nou :(
    Nou ik hoop voor je dat de tijd tot je volgende NOD een beetje snel mag gaan voor jou en dat het dan wel raak is.
    Dikke knuff,liefs Nancy.
     
  7. Natas26

    Natas26 Bekend lid

    2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Hoi Nance,

    Ergens ben ik wel blij dat ze er zijn hoor! :) Was pas mijn eerste ronde dus dan weet je toch niet precies wanneer de :evil: :evil: komen. Sommige meiden moeten er veel langer op wachten, nou dat lijkt me echt rot. Dan zit je maar te wachten en te wachten. Ik vond dit al redelijk lang duren! Terwijl het eigenlijk heel erg meevalt!
    Ik was in april al een keer gestopt en toen kwamen ze na 26 dagen al. Helaas moest ik weer beginnen ivm een operatie. Nu is het dus 32 dagen dus dat wordt flink klussen :D :D Op naar ronde 2 :D
     
  8. Nance

    Nance Actief lid

    7 dec 2005
    157
    0
    0
    Ja das wel waar inderdaad.
    Nou ik hoop voor je dat je cyclus zo blijft en dat je in ronde 2 een mooie test kan verwachten.
    Succes!!!

    Liefs Nancy.
     
  9. gerda

    gerda Actief lid

    15 nov 2005
    242
    0
    0
    jammer natas hoe is het met jou nance? weet niet heb allemaal een voorgevoel dat het niet is gelukt :(
     
  10. Nance

    Nance Actief lid

    7 dec 2005
    157
    0
    0
    Nou ik heb wel ongi pijn in mijn buik.Maar heb net ook gelezen dat je dat ook hebt als je zwanger bent,dus ik weet het niet.
    Vind het zo moeilijk om in mijn hoofd te houden dat ik ook nog gewoon ongesteld kan worden.
    Dat word echt een domper dan :(

    Ik hoop voor jou dat je voorgevoel verkeerd is.
    Duim voor je!!

    Liefs Nancy.
     
  11. gerda

    gerda Actief lid

    15 nov 2005
    242
    0
    0
    hoop het ook dat het gevoel niet waar is heb ook eventjes krampjes en heel de dag al misselijk loop gewoon tekokhalsen
     
  12. gerda

    gerda Actief lid

    15 nov 2005
    242
    0
    0
    sorry voor de typefout ik duim duim en nog eens duim :) :)
     
  13. Nance

    Nance Actief lid

    7 dec 2005
    157
    0
    0

    Nee,misselijk enzo ben ik niet.
    Wel gevoelige tepels.
    Nu voor 1 keer mag het weekend snel voorbij gaan voor mij haha.
     
  14. Narcissen

    Narcissen Bekend lid

    20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dat probleem had ik ook met mijn banner. Hij bleef soms steken.
    Misschien heeft het te maken met het tijdstip waarop je je banner heht aangemaakt???
     
  15. Natas26

    Natas26 Bekend lid

    2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Hey Nance en Gerda,

    Tis maandag he...... en hebben julie al getest??? Ben wel heeeeel nieuwsgierig ;)
     
  16. Nance

    Nance Actief lid

    7 dec 2005
    157
    0
    0

    Heey Natas,ik heb al 2 testen gedaan,en allebei negatief :( en er is ook nog geen ongi :( dus daar gaan we nu maar op wachten dan.
    Mijn tepels zijn niet meer zo pijnlijk en heb ook niet meer zo last van mijn buik,dus ik dnek dat het echt niks is deze maand :( :(

    Liefs Nancy.
     
  17. Natas26

    Natas26 Bekend lid

    2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Hoi Nancy,

    Balen zeg :cry: Dat wachten is echt niet leuk! Jij ben toch ook niet zo lang geleden gestopt met de pil? Hoe was je vorige cyclus? Misschien ben je nog aan het ontpillen. Kop op he! We gaan gewoon voor een hele goede start in 2006!!

    Ik ben nu pas in mijn 2e ronde en zoals je hebt kunnen zien lieten mijn :evil: :evil: ook op zich wachten. Ik had nog niet getest maar dat wachten vond ik ook maar niets hoor. Normaal zie je die :evil: :evil: liever gaan dan komen maar deze keer begon ik er toch naar uit te kijken. Ik ben benieuwd hoe deze cyclus voor mij verloopt. :)

    We keep in touch ;)
     
  18. gerda

    gerda Actief lid

    15 nov 2005
    242
    0
    0
    mij ook niks 2xnegatief en geen ongi wachten maar.
     
  19. Nance

    Nance Actief lid

    7 dec 2005
    157
    0
    0
    Hoi Natas,

    ja het is echt balen.Er is gewoon nog steeds helemaal niks te zien.Af en toe wat krampjes maar verder niks :(
    Nu na die 2 negatieve testen heb ik niet heel veel vertrouwen meer dat ik alsnog zwanger zou zijn(al is er misschien een heeeele kleine kans),dus ik zit nu eigelijk ook wel een beetje op die stomme :evil: :evil: :evil: te wachten.
    Dit was van mij ook mijn 2e ronde.Mijn vorige cyclus was mooi..precies 28 dagen.
    Ik snap nu alleen écht niet meer hoe ik mijn vruchtbare dagen moet berekenen :oops: :( ......
    Nou ik hoop ook dat 2006 voor ons...en iedereen die zwanger wil worden een top jaar word!!!!

    Gerda,balen dat er ook nog steeds niks te zien is bij jou.
    Er zit niks anders op dan wachten :(

    Liefs Nancy.
     
  20. gerda

    gerda Actief lid

    15 nov 2005
    242
    0
    0
    hoi nance vanmorgen ongi geworden wel een opluchting want wist niet meer wat ik moest denken op naar ronde 3.en hoe is het met jou?? groetjes
     

Deel Deze Pagina