hallo waarom kan ik mijn banner niet veranderen? als ik een bbc codeheb dan geeftie ongeldig aan. kun je me helpen? alvast bedankt
Hoi, Hij geeft waarschijnlijk ongeldige datum aan, maar dat is niet de datum van de banner maar je geboortedatum. Ik heb nu je geboortedatum verwijderd uit je profiel. Zou je het nogmaals willen proberen? Lotte
hoi hij geeft aan ongeldig bestand. ook als ik het nu weer probeer. mischien mijn oude banner weghalen want dat lukt mij ook niet. wilde een banner hebben dat mijn dochter geboren is. annemarie
hey probeer het weer maar hij blijft ongeldig bestand aangeven. echt heel erg raar. hoe kan dit? weten jullie hier een antwoord op?
Nee ik weet niet wat voor een bestand je probeert te gebruiken, als hij aangeeft ongeldig bestand, dan is het een ongeldig bestand. Lotte
hey ik gebruik gewoon de banner van deze site. ik snap er niks meer van want die andere was ook gewoon gelukt. nou dan gebruik ik gewoon geen banner. dan doen we het zonder annemarie
Nee dat kan niet hoor Een banner van deze site moet gewoon lukken. Zou je de code even in een bericht hier willen plakken? Lotte
Hoi, Ik weet niet wat er mis gaat bij jou maar hij doet het gewoon, heb 'm in je profiel geplakt Lotte