Hallo, ik begrijp heel goed dat er nu alleen maar banners met een BBcode zijn toegestaan,maar ik vind het wel een beetje vervelend!Ik heb namelijk een cyclus van zo'n 42 dagen,maar daar zijn de meeste banners niet lang genoeg voor,ook op deze site niet. Die van Snugglepie is wel lang genoeg,maar is niet met een BBcode. Weet iemand waar ik een banner kan vinden met BBcode,voor mijn lange cyclus? Grts Lucia xxxxxxxxxx
Ook banners van Snugglepie kun je gewoon gebruiken. Maak van de code dit: Code: [img]http://bannerSnugglepie.com/jouwbanner.png[/img] En plak dat in je onderschrift. Lotte
Weet je dan ook welke van de 3 codes ik moet nemen?het stukje tekst dat jij beschrijft zie ik er ook niet direct instaan
Hoi, Ik ken nog een banner van een andere site welke lang genoeg is (en loopt ook door) maar ik weet niet of ik mag zeggen welke site (is ook babysite)? Anders kan ik wel een pb sturen? Butterfly
Ik heb ook een langere cyclus, rond de 45 dagen. Nu kan de banner niet verder dan 38 dagen geloof ik.
Hoi, ik heb een banner gemaakt op andere baby-site maar weet niet zeker of deze een BBcode is. Effe testen. Lotte,als het geen BBcode is,zou je deze html code dan kunne veranderen voor me?Thanks!
Hoi, Hierboven is het HMTL Als je naar de site gaat en je klikt op code van je cyclusbanner, dan moet je kiezen voor phpBB code met de en code. Groetjes, Butterfly!