Hallo ik had eerst een banner van lilypie, maar omdat die telkens een dag achter liep besloot k een andere banner te maken. Nu heb ik een andere, maar ook deze loopt steeds een dag achter (terwijl ik dit een paar weken terug nooit had). Kunnen jullie kijken of jullie hier iets aan kunnen doen? Want ik heb begrepen dat meerdere dames hier 'last' van hebben. Groetjes
Hoi Stralend, Vaak heeft het te maken met je instelling qua tijd of met je cookies. Heb je bij je banner de goede tijdzonde ingevuld en gecontroleerd of je cookies verwijderd zijn?
Maar als het aan mijn eigen tijdzone/cookies zou liggen, dan hoort de banner vanaf het begin toch al fout te lopen? Maar mijn banners liepen eerst helemaal bij en van de een of andere dag begon ik dit probleempje te krijgen dat ze steeds een dagje achterliepen.... Maar k zal het eerst eventjes proberen. (de banner loopt als k hem instel de eerste dag goed en daarna loopt ie pas achter)
Die banners zijn niet van hier, dus wat kunnen wij dan aanpassen? Mjin banner gaat vaak pas wat later op de dag een dagje verder.
Hoi, Ik denk dat je die vraag beter kunt stellen aan baby-gaga of lylipie, de banners staan op hun servers, wij kunnen daar niks aan doen. Lotte