Laatste tijd veel 'anonieme' meiden..

Discussie in 'Over deze site' gestart door Jucade, 9 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ligt t aan mij of komen ze als bosjes uit de grond schieten? Meiden die niet herkend willen worden, maken een nieuw 'profiel' aan om zo anoniem te blijven..:(

2. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

haha, ja, dat valt mij ook op.
    Kan ik me enigzins wel voorstellen omdat de meeste meiden met banner en hele gegevens op de site staan aangemeld.
    En als je dan iets héél erg prive wil vertellen snap ik dondersgoed dat je dat even anoniem wil doen. Er lezen dan ook andere mensen mee. Daarom kies ik ervoor om anoniem te blijven.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.281
    6.807
    113
    Ja maar dat levert weer een profiel op en wordt vervolgens nooit meer gebruikt.

Maar goed als dat geen onnodige problemen geeft zal het wel kunnen.

Ik dacht dat je altijd maar 1 profiel mocht hebben.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat is ook zo hoor, dat je maar 1 account mag hebben. Wij hebben het niet altijd direct in de gaten. In uitzonderlijke gevallen willen de beheerders in overleg wel eens een uitzondering maken maar de bedoeling is het zeker niet!
    Elmo

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.281
    6.807
    113
    Nee inderdaad. Met echt een goede reden kan ik het me best voorstellen.

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.288
    2.984
    113
    Dubbele accounts zijn in principe niet toegestaan. Na overleg met het beheer en als je een hele goede reden hebt kunnen we tijdelijk een dubbel account toestaan.

Mocht je een dergelijk bericht tegenkomen dan kun je die melden via het melden icoontje (verkeersbordje met uitroeptekentje) van het betreffende bericht, wij nemen dan passende maatregelen.

Lotte

7. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    nou gelukkig ben ik dus niet de enige die het aan het opvallen is!!

Deel Deze Pagina