Hoe kun je op hyves zien dat iemand online is?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaKitty, 18 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik zie ergens onderin wel staan Vrienden online, maar als ik daarop klik krijg ik niets te zien??

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

dan zijn er denk ik geen vrienden online

maar mensen die wel online zijn maar hun status op offline hebben gezet die zie je ook niet ..

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Als ik daar op klik krijg ik de hele lijst die online is te zien...mss is bij jou niemand online

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Als het goed is staat rechts onderin X (aantal)vrienden online. Als daar 0 staat, kun je klikken wat je wil, maar dan is er gewoon niemand en krijg je een groot wit vlak:D Soms staat er weleens, "1 vriend online", maar ten tijde van erop klikken is dat vriendje alweer vertrokken. Dus dan krijg je ook niks te zien.

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    kan zijn dat die mensen zich op offline hebben staan

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Er staat alleen maar dit:

Vrienden ( Nu online)

Verder staat er niets, en das altijd zo, maar ik weet wel dat er mensen online zijn nu..

7. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Dan is er niemand online..

Bij mij staat er nu; Vrienden (1 nu online). En er is inderdaad een vriend online;)

Wss heb jij niet zulke actieve vrienden of zijn ze online als je er niet bent. (of ze komen online, maar gaan heel snel weer weg als ze zien dat jij online bent:D:p;)grapje hoor)..

8. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Dan moet je even checken bij die vriend of hij/zij wel als "online" staat. Mss heeft degene zichzelf wel op "ofline" staan..Kun je alleen checken door even te krabbelen, bellen of sms'en ofzo..

Deel Deze Pagina